תקשורת ומדיה

בן כספית זועם: "יהודים כמו חמאס, חלאות, טינופת"

מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, במתקפה חריפה על דברים שנכתבו על הטבח בקיבוץ בארי בקבוצת הפייסבוק 'אוהבים את כינרת בראשי שלנו', שם נטען שעזתי בשם סעיד, שהוגדר כמי ש'היה בן בית בקיבוץ', הגיע עם המחבלים והוביל את הטבח: "חיים ילין התקשר אליי בדמעות, ואמר 'שלושים שנה לא עובדים בבארי עזתים. זו אגדה על הדם שלנו'. פשוט טינופות"

תום נחום |  10
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
​אחרי ההודעה שנשיא צרפת עמנואל מקרון יגיע לישראל ביממה הקרובה, היום (שני) החל יומה ה-17 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים ונראה כי החמאס ממשיך בתעלולי הלוחמה הפסיכולוגית עם מוחם של אזרחי ישראל עם הודעות שמנסות לפלג, אך יש גם מי שממשיכים בפילוג גם בקרב הציבור הישראלי - כאשר פאנליסט חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, התייחס לסיפור אחד כזה בזעם גדול.
בן כספית כתב בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "שימו לב לתועבה הזו. התקשר אלי עכשיו חיים ילין. בדמעות. ״כולנו כאן בוכים, כל ניצולי בארי״, אמר. מה קרה, שאלתי. ״קברנו היום את ה-50 הראשונים ותראה מה הם מפרסמים עלינו״. דף הפייסבוק הוא ״אוהבים את כינרת בראשי שלנו״. העלילה: ״סעיד העזתי״ היה בן בית בקיבוץ, עבד שם עשרות שנים והיה זה שהגיע עם המחבלים לטבוח בחברי הקיבוץ, תוך שהוא מדריך אותם. לזה, מצרפים חלאות המין האנושי בעמוד זה את כל הטינופים על אנשי בארי: העדיפו את העזתים על אחיהם, הקימו את פורום המשפחות השכולות ומה לא. הבעיה: אין סעיד עזתי. אין איש כזה. ״שלושים שנה לא עובדים בבארי עזתים״, אומר ילין, ״זו אגדה. על הדם שלנו״. אלה חלאות המין האנושי. הם יהודים בערך כמו חמאס. הם פשוט טינופות. אם אתם נתקלים בבראשי, תבקשו ממנה לנקות את הצואה הזו מהעמוד שתומך בה".
 
כזכור, בשבוע שעבר ילין החליט לקעקע על ידו את התאריך הנורא אותו ככל הנראה עם ישראל לא יוכל יותר לשכוח, ה-7.10.2023, ולצד התמונה אותה העלה של הקעקוע המדובר, כתב ילין כך: "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת אפשר רק לחבק ולבכות. סיפורי הגבורה של אמהות לביאות. סיפורי הגבורה של חיילים בני בארי שרצו להציל את הקיבוץ, של כיתות הכוננות, ומעל הכל הטלפון הנייד בכל ממ"ד סיפר את הסיפור עד הפרידה והנשימה האחרונה למשפחתו. עדות לשואה ביישובים. נזכור ולא נשכח".
 
מגישת רשת 13 וערוץ הספורט, רותם ישראל, הגיבה לציוץ של ילין וכתבה: "חיים כולנו אתכם. הלב שבור ולעולם לא ישכח", הסופרת מגי אוצרי הוסיפה: "אתם ארץ ישראל היפה. לא נפסיק להילחם עד שנדע שלעולם לא תופקרו שוב. אוהבים אתכם".
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    הכל נכון!
    רן 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדוק. אוייב מבפנים שמסר את המידע לאוייב מבחוץ, המסקנות ברורות!!!
    סגור
  • 9.
    בן כספית מכונת הרעל..ברור שעבדו עזתים בעוטף!!
    אורה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל תשחק אותה. בשימושך..בדמעותיו של ילין.. אולי אצלוו לא עבדו עזתים..אבל בישובי העוטף .. עבדו גם עבדו....ידעו על כל 9ינה ופינה בכל ישוב וקיבוץ..בן כספית ממשיך בהסתת המדינה הפעם על גבי הנרצחים...לכאורה...אופי של מלשן משטרתי לא נשכח לו לרעלן...לכאורה. ...
    סגור
  • 8.
    חיים ילין הטיפש
    ניצול שואה 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אתה יודע מי קעקעה את היהודים? אז אתה לא יותר טוב. טיפש כבר לא תהיה. תן יד לאחים לנשק או בשם העברי לחמאס.
    סגור
  • 7.
    דורון נויברגר מביא הפתרון
    עמוס 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמועות שמתחזקות מיום ליום,מצביעות על כךשבעלה לשעבר של שרה,מפרסם את יומנה,שבית המשפט עצר פרסומי לפני שנים אביגדור פלדמן שראה היומן,אמר שאולמרט היה זוכה בתביעת הדיבה,באם היו חושפים היומן. הגברת בלחץ עצום.
    סגור
  • 6.
    בן כספית סה״כ רוצה להמשיך את ההרס על גבם של הנרצחים
    מ 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הוא לא מתבייש? כנראה שלא... יש ממש עדויות על זה מאנשי הקיבוץ עצמו, יש אישה מסכנה שבעלה נרצח ומספרת על איזה עובד עזתי שטיפלו בו יפה: עבודה, אוכל וכו' במשך שנים רבות (נראה לי שהיא אמרה 30 שנה) והיא אומרת שהוא הביא להם את הכל תחפשו ברשת ותראו בן כספית, מקווה שנוציא אתך מקירבינו, אולי תעבור לעזה... חיות ושקרנים ובעיקר חיים בשקר לא חסר שם, אז תוכל להתמזג יפה
    סגור
  • 5.
    מעניין
    משה 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בן-כאשר הצד האנטי ביביסטי שלך מפרסם הודעות כזב הם גם חלאות?....אופס-שכחתי...להם מותר...
    סגור
  • 4.
    טמטום
    גיא 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כזו טמטום מדרגה ראשונה כל הסיפור הזה סופר לראשונה מתושבת הקיבוץ בעצמה שבעלה נרצח היא בעצמה בנו פיה ספרה את זה יש תיעוד לכך של וידאו בבית החולים ששמה נמצאים ילדיה אז להפסיק כבר לקשור כל דבר לביביסטים דייייי!!!!!! יש המון דברים שהממשלה צריכה לתקן אבל לא כל דבר לקשור ישירות לביבי זה מגוחך!!!
    סגור
  • 3.
    בראשי
    אני 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    5 6
    ביביסטים מסריחים לכו לכל הרוחות. מארה שתבוא על ראשכם
    סגור
  • 2.
    מי שמצביע על כתבות פילוג, הוא המפלג? השתגעתם?
    אפרים 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    שחור = לבן; לבן = שחור?
    סגור
  • 1.
    בן כלב שוטה - זה ציטוט מבת קיבוץ בארי - הישר מפיה
    בניה זיו - טל 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    8 7
    חיים ילין המקועקע מיהדות - גש עם בן כלב כזבית ותאכלו סטייק חזיר ביום כיפור כפי שסיפר בן כלב כספית בהספד המרגש על אימו האהובה רחל - שביום כיפור הקדוש בעת הצום היתה נוהגת לאכול סטייק נבלת חזיר - פלא שהרעילה את בניה בחלב שדיה
    סגור