תקשורת ומדיה

הקעקוע המצמרר של חיים ילין: "שואה. נזכור ולא נשכח"

חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'יש עתיד' וראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, תושב קיבוץ בארי שספג מכה קשה וכואבת במיוחד, החליט להנציח את התאריך המזעזע בו החלה מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בצורה מצמררת עם קעקוע על ידו ובו כתוב '7.10.2023'
תום נחום | 
קורבנות המלחמה (צילום shutterstock)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-11, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שלישי) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר כעת, אחד האנשים הבולטים באולפני החדשות במסגרת המלחמה, חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'יש עתיד' וראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, תושב קיבוץ בארי שספג מכה קשה וכואבת במיוחד, החליט להנציח את התאריך המזעזע בו החלה מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בצורה מצמררת.
ילין החליט לקעקע על ידו את התאריך הנורא אותו ככל הנראה עם ישראל לא יוכל יותר לשכוח, ה-7.10.2023, ולצד התמונה אותה העלה של הקעקוע המדובר, כתב ילין כך: "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת אפשר רק לחבק ולבכות. סיפורי הגבורה של אמהות לביאות. סיפורי הגבורה של חיילים בני בארי שרצו להציל את הקיבוץ, של כיתות הכוננות, ומעל הכל הטלפון הנייד בכל ממ"ד סיפר את הסיפור עד הפרידה והנשימה האחרונה למשפחתו. עדות לשואה ביישובים. נזכור ולא נשכח".
 
מגישת רשת 13 וערוץ הספורט, רותם ישראל, הגיבה לציוץ של ילין וכתבה: "חיים כולנו אתכם. הלב שבור ולעולם לא ישכח", הסופרת מגי אוצרי הוסיפה: "אתם ארץ ישראל היפה. לא נפסיק להילחם עד שנדע שלעולם לא תופקרו שוב. אוהבים אתכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה