בארץ

בן גביר נגד נתניהו: "דורש שלקבינט המלחמה יצורף חבר נוסף"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה במכתב לראש הממשלה בבקשה להכניס לקבינט המלחמה חבר נוסף לאלה הנמצאים בו כרגע. לטענת בן גביר, כל חברי הקבינט הנוכחים חשבו כי חמאס מורתע
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איתמר בן גביר ממשיך לעשות כאבי ראש לנתניהו, זאת לאחר שפנה אל ראש הממשלה במכתב בו טען כי יש לצרף לקבינט המלחמה הנוכחי חבר נוסף מאחר שכל חברי הקבינט הנוכחי טענו לפני מתקפת הפתע כי חמאס מורתע, כך לפי דבריו של השר לביטחון לאומי. כזכור למרות היותו של בן גביר חבר הקבינט הבטחוני, הרי שהוא מודר לא פעם מקבלת ההחלטות אותן ביצע ראש הממשלה.
במכתב ששלח בן גביר לראש הממשלה נטען: "כשר בכיר וחבר הקבינט, קיבלתי את החלטתך החד צדדית על הרכבו של הקבינט המצומצם, ואולם לא ייתכן שכל חברי הקבינט המצומצם יהיו אלה ששבויים ב"מחנה הקונספציה". אלו שבשמך שנים טענו כי חמאס מורתע, מכיוון שמועברים אליו תשלומים המביאים לשקט וטיפחו את מדיניות ההכלה שהובילו אותנו למצב הנוכחי".

בן גביר הוסיף: "חשוב שבקבינט יושמעו גם קולות אחרים, בשמם של מאות אלפי בוחרים ביניהם גם משרתים בשירות סדיר ומילואים, אני דורש שלקבינט המצומצם יצורף חבר או משקיף, שלא חלק מהקבינט הנוכחי, מבחינתי תקבע אותו אתה, למרות דעתי השונה, אני מכבד את החלטתך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה