תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ: "חרטטנים ומביכים, מאכילים אותנו פייק יום-יום"

על רקע עסקת הענק של אינטל, שתשקיע 25 מיליארד דולר בהקמת מפעל חדש בקריית גת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל התייחס לסרטון של שאול מרידור, ראש אגף התקציבים באוצר לשעבר, בו טען כי אינטל תעזוב את קריית גת וישראל בעקבות הרפורמה במערכת המשפט: "סרטון מביך של החרטטנים מהמחאה"
תום נחום |  10
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
על רקע השקעת המיליארדים של תאגיד הענק אינטל בקריית גת, בגובה של לא פחות מ-25 מיליארד דולר בהקמת מפעל חדש בעיר הדרומית, למגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, ינון מגל, יש בטן מלאה על רקע הטענות הרבות שעלו בחודשים האחרונים, לפיהן הרפורמה המשפטית וממשלת נתניהו יפגעו בהשקעות של חברות הייטק גדולות בישראל ויגרום לפגיעה אנושה בכלכלה הישראלית.
מגל העלה תחילה סרטון של ראש אגף התקציבים במשרד האוצר לשעבר, שאול מרידור, שטען לפני מספר חודשים שאינטל תעזוב את ישראל ואת קריית גת בעקבות הרפורמה במערכת המשפט, כאשר מגל כתב על כך: "לפני ארבעה חודשים העלו החרטטנים מהמחאה את הסרטון המביך הזה של שאול מרידור. מי שהיה ראש אגף התקציבים באוצר טען ש"בפעם הבאה שאינטל תרצה להשקיע בקריית גת, לא יהיה את אינטל, כי עכשיו המדינה הזאת כבר לא בטוחה למשקיעים" אתם מבינים כמה פייק הם מאכילים אותנו יום יום?".
 
עוד הוסיף מגל: "אגב, אינטל משקיעה גם בנתניה, שם תקים חוות שרתים ומגדל משרדים בעלות של מאות מיליונים. אמנם קטן לעומת עשרות המיליארדים של קריית גת, אבל עדיין מאות מיליונים...".
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    המסית
    עזרי יצחק 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יינון מגל הוא גדול המסיתים בתקשורת הישראלית.הוא מתעלם מהמציאות ורואה רק הצלחות של ממשלת הכשלון הקיימת.אבל לזכותו יאמר שהוא יודע נפש בהמתו ויודע איך להסית את עדר הביביסטים בזה הוא מצטיין.לכן יש להעניק לו את פרס ישראל
    סגור
  • 6.
    לך תאשפז את עצמך מוקיון דוחה
    מלחמה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך תאשפז את עצמך מוקיון דוחה
    סגור
  • 5.
    אם נניח היו מפטרים אותו על חוסר מקצועיות בעקבות הדברים
    יוסי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היתה משילות הימין צריך לבוא רק לעצמו בטענות, כשממשלת דחליל-גנב החליטו על חוק אנטי צינוי הם העבירו אותו בלי להתחשב בשום גורם מקצוע ( חוק החשמל). כשהם רצו לעביר אלפי דונמים למדינת אויב אפילו חוק שהדחליל בעצמו העביר על משאל עם היה לא רלוונטי, כשהם רצו להיות דיקטטורה ומנעו מהאופזיציה לקחת חלק בועדות הכנסת אפילו בית המשפט העליון לא התערב. הימין צריך ללמוד לשלוט נקודה
    סגור
  • 4.
    החרטטן הראשי מערוץ 14מדבר על חרטטנים (ל"ת)
    רפי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מעניין -
    אילן 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדות לא מענינות אותך אתה מקובע ומוסט בצורה
    סגור
  • 3.
    אינטל. שוקלים
    כחלון. 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינטל שוקלים עם להשקיעה. בארץ ינון. השקרן
    סגור
  • לא רק שוקלים גם יעלו את אחוז המס, אם לדיק
    יוסי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינטל העולמית צפויה להקים מפעל חדש בישראל בהשקעת עתק של כ-25 מיליארד דולר בקריית גת, הוסכם להגדיל משמעותית את שיעור המס שתשלם החברה למדינה מ-5% כיום ל-7.5%, נתניהו: "הישג אדיר לכלכלת ישראל, ההשקעה הכי גדולה של חברה בינלאומית אי פעם בישראל" בצלאל סמוטריץ', והממונה על התקציבים, יוגב גרדוס, עדכנו היום (ראשון) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הכלכלה, ניר ברקת, כי הסתיים בהצלחה המשא ומתן הממושך שנוהל בין חברת אינטל העולמית ודרגי המקצוע באגף התקציבים במשרד האוצר והושגו הסכמות עקרוניות בנוגע לכוונת החברה להשקיע כ-25 מיליארד דולר בהקמת מפעל חדש בקרית גת.
    סגור
  • 2.
    תועמלנים ולא כלכלנים. (ל"ת)
    כולם 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בחירות מחר בלשכת עו"ד
    בחירות בלשכת עו"ד 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחר ה 20/6/2023 יערכו בחירות בלשכת עורכי הדין. יש לבחור את עמית בכר שיציל את ישראל. על כל עורכי הדין לצאת ולבחור כדי להציל את העם. שכל אחד שמכיר עורכי דין יתזכר אותו לצאת ולבחור. עמית בכר מתנגד להפיכה המשפטית וישמור על ישראל חופשייה.
    סגור
  • כל אחד אחר חוץ מבכר (ל"ת)
    אילן 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור