בארץ

אשקלון מתחדשת: זה המרכז המסחרי שהוקם עבור התושבים

חברת ג.ג.א.ב מכריזה כי המרכז המסחרי השכונתי החדש באשקלון החל להתאכלס. אריק שוקרון, מבעלי החברה: "מרכז שכונתי מוצלח מאפשר לתושבי השכונה להגיע אליו ברגל, בטרנינג או בתוך דקות ספורות של נסיעה כולל חיפוש החניה. התחרות המועטה חשובה מאוד להצלחתו של המרכז השכונתי"

מערכת ice | 
מרכז מסחרי באשקלון (צילום גלובוס)
הפופולאריות של המרכזים השכונתיים בישראל צברה תאוצה בעיקר במהלך מגפת הקורונה, אשר במהלכה העדיפו הישראלים להישאר בקרבת מקום מגוריהם. כמו כן, ניתן היה להבחין כי הקניונים הגדולים והסגורים נפגעו באופן משמעותי מהמשבר בעוד המרכזים הנמצאים באוויר הפתוח, נותרו חסינים לו ולא חוו ירידה חדה בפדיונות.
חברת ג.ג.א.ב, המקימה ומפעילה חמישה מרכזים מסחריים בשכונות שונות באשקלון כגון עיר היין ואגמים, מכריזה כי המרכז המסחרי השכונתי שהקימה החל להתאכלס והוא יכלול מגוון עסקים, החל מחנויות נוחות, מזון וחדר כושר של רשת מוכרת בשוק. 
אריק שוקרון, מבעלי חברת ג.ג.א.ב, מציין: "מרכז שכונתי מוצלח מאפשר לתושבי השכונה להגיע אליו ברגל, בטרנינג או בתוך דקות ספורות של נסיעה כולל חיפוש החניה. התחרות המועטה חשובה מאוד להצלחתו של המרכז השכונתי. כמו כן חברת ניהול מנוסה, תוכנית אדריכלית מעניינת וחנויות מיוחדות שמהוות כוח משיכה גם לתושבים משכונות אחרות. בין תמהיל החנויות שהופכות מרכז מסחרי למצליח יש לכלול: חנות פארם, בנק, מרפאות וקופת חולים, בית קפה ורשתות מזון מהיר,  וגם חנויות פופ אפ שונות".
כאמור, בימים אלה החל להתאכלס המרכז המסחרי השני של החברה בשכונת אגמים שבאשקלון. עד כה,  נפתחה חנות של סטוק חד פעמי ובעתיד ייפתח סניף של רשת סופרים מוכרת. עוד מציינת הנהלת החברה, כי במתחם החדש צפוי להיפתח גם סניף של רשת חדרי כושר גדולה ומוכרת. שטחו של המתחם הינו 1450 מ"ר והוא מתפרס על פני שלוש קומות. 
מדובר במרכז המסחרי השני של החברה בשכונת אגמים, זאת  לאחר שלפני כשנתיים אוכלס מרכז מסחרי ראשון שמשרת את התושבים במרכז השכונה הכולל שטח של 1,500 מ"ר ועסקים כמו: סופר פארם, קופת חולים לאומית, רשת פיצריות, רשת סופרים, בית קפה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה