נדל"ן ותשתיות

מחפשים לקנות דירה? עשרות דירות חדשות מוצעות למכירה

לאחר שהשלימה בהצלחה את מרבית הדירות בפרויקט, חברת ג.ג.א.ב מכריזה על מכירה של עשרות דירות נוספות בפרויקט "אור היין" בכניסה אשקלון. אריק שוקרון מבעלי החברה: "אנו גאים להיות חלק מהתפתחותה של השכונה"
מערכת ice |  2
הפרויקט באשקלון (צילום גלובוס)
חברת ג.ג.א.ב מדווחת על תחילתו של אכלוס פרויקט "אור היין" הממוקם במגרש 124 בשכונת עיר היין המתפתחת בכניסה לאשקלון. הפרויקט כולל שלושה מגדלים, המתנשאים לגובה של 14 קומות, עם 164 יח"ד וחניונים תת קרקעיים ובפרויקט דירות 3-5 חדרים.  בפרויקט מוצעות כעת דירות אחרונות למכירה בתמהיל מגוון של 3,4 ו 5 חדרים כאשר האכלוס הוא מיידי.
כזכור, החברה אכלסה לאחרונה את הפרויקט הראשון שלה בשכונה, ברחוב  סברי מרנן 19 בשכונת עיר היין אשר מונה  3 בניינים וכולל 126 יח"ד מתוכן 88 דירות נמכרו לזוכי מחיר למשתכן, רובם תושבי אשקלון והסביבה ו 38 יח"ד שנמכרו בשוק החופשי.
שכונת "עיר היין" החדשה, שוכנת בחלקה המזרחי של אשקלון, וצפויה לכלול למעלה מ-11,000 יחידות דיור וכ-800,000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. בנוסף, מתוכננים בה שטחים ירוקים רבים ומוסדות חינוך חדשים. במזרח השכונה יוקם פארק הייטק שיתפרש על פני כ-85 אלף מ"ר.
אריק שוקרון, מבעלי החברה, ציין כי: "תחילתו של אכלוס פרויקט נוסף בשכונת עיר היין מסמלת אבן דרך חשובה עבור חברת ג.ג.א.ב ועבור תושבי אשקלון. אנו גאים להיות חלק מהתפתחותה של השכונה. הפרויקט הנוכחי הוא עדות למחויבות החברה להמשיך ולתרום לפיתוח המגורים והתעסוקה בעיר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני אשיג לי דירה מרווחת משלי
    רונלי עליבות 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואתחיל לחיות חיים נורמליים כיאה לאדם בגילי.
    סגור
  • 1.
    קונה לעצמי דירה
    רונלי אינלי כבוד 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאן ועכשיו. אני כבר בת 30 וחייבת למצוא מקום משלי. זה לא לעניין הצורה שבה אני חיה.
    סגור