נדל"ן ותשתיות

אשקלון מתאוששת? מאות מקומות עבודה במתחם חדש שיוקם בעיר

פארק תעשייה קלה ומסחר בהיקף של 50 אלף מ"ר שיוקם באזור התעשייה הצפוני בעיר יעסיק מאות עובדים ויכלול אולמות מסחר ותצוגה ושטחים לתעשייה
מערכת ice | 
יוקה פארק אשקלון (צילום הקוביה סטודיו)

פיתוח עירוני מואץ באשקלון: חברת "יוקה פארק" הודיעה על הקמת פארק תעשייה קלה ומסחר חדש בעיר. החברה רכשה קרקע של 21 דונם מבעלי קרקע פרטיים באזור התעשיה הצפוני של אשקלון, סמוך לשכונת עיר היין החדשה ולפארק ההייטק של אשקלון. תחילת העבודות צפויה כבר ברבעון האחרון של 2024.

הפרויקט המתוכנן הוא מתחם תעשיה מעורב שימושים לתעשייה קלה, מסחר ומלאכה בהיקף של כ-50,000 מ"ר. הפארק החדש יעסיק כ-500 עובדים וצפוי למשוך אלפי מבקרים מידי יום.
תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, הבטיח כי " זו רק ההתחלה בשורה של חברות חדשות שמגיעות לעיר ויזניקו את תחום התעשייה, התעסוקה והמסחר באשקלון". לדבריו: "יותר ויותר חברות גדולות בוחרות להשקיע באשקלון ולהקים בה עוגן משלהם. אותן חברות מאמינות בעיר אשקלון, בהון האנושי שלה, בצמיחה ובהתפתחות שלה כמטרופולין חדש בישראל וכמרכז של חדשנות, ידע וקידמה".


קבוצת "יוקה פארק" בבעלות משה אביטן, יואב שחר והמנכ"לית חוה מיכאלי פועלת כיזמית נדל"ן. נכון להיום החברה מובילה 12 פרויקטים בכל רחבי הארץ.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה