תרבות ופנאי

בעקבות התקרית בהופעה של אייל גולן: זה הצעד החריג של עיריית אשקלון

לאחר שבקבוק מים פגע בזמר אייל גולן במהלך הופעה באשקלון, לקראת ההופעה השניה של הזמר שאמורה להתקיים הערב בעיר, הוחלט כי לא יימכרו בקבוקי מים - אלא שתיה בכוסות בלבד
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום ניר אימיתי)
התקרית החמורה אמש במהלך הופעה של אייל גולן באשקלון, בה נזרק לעבר הזמר בקבוק מים מינרלים מהקהל ופגע בו, ממשיכה לעורר הדים. כזכור גולן עצר את ההופעה ופנה לקהל: "זה שזרק את הבקבוק, אם לא היית ילדה קטנה עם קוקיות, היית בא עכשיו אחורה. הרי אתה יודע שאתה קוקסינל, נכון?".
גולן אמור להופיע הערב (שלישי) שוב באשקלון, ובאתר ynet פורסם כי בעקבות התקרית, החליטה עיריית אשקלון לאסור מכירת בקבוקי פלסטיק בהופעה היום - ותימכר שתייה בכוסות בלבד.
בינתיים פתחה המשטרה בחקירה לאיתור משליך הבקבוק לעבר הזמר. הסרטון שבו גולן מקלל את הזורק הופץ ברשתות החברתיות והפך לוויראלי, בעיקר בשל המילים הגסות בהן השתמש. בעקבות הביקורת, פרסם גולן מסר באינסטגרם לפיו: "הערב חוויתי בפעם הראשונה את התופעה המזעזעת של זריקת חפצים לבמה. בפעם הראשונה שנזרק בקבוק לבמה הבלגנו והמשכנו כרגיל, בפעם השנייה זה פגע בי בפנים ופצע אותי וכבר עבר כל גבול".
עוד כתב גולן: "אני מתנצל על המילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול על הבמה, לא היה להן מקום". גולן הוסיף: "התופעה הזאת חייבת להיפסק ומיד. אסור לתת יד לתופעות האלימות האלו שמסכנות אותנו האמנים, הנגנים, אנשי ההפקה ושלום הציבור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה