נדל"ן ותשתיות

מעל 11,000 דירות חדשות: העיר המבוקשת תגדל ב-40,000 תושבים

קבוצת נחמיאס בשיתוף עם קבוצת נדב בלילה השיקה השבוע באופן רשמי את פרויקט K עיר היין באשקלון, כשכבר בשבועות האחרונים נהנה הפרויקט ממכירות ערות. השכונה החדשה מתפרסת על פני 4,200 דונם בצפון-מזרח אשקלון, וצפויות להיבנות בה יותר מ-11,000 יחידות דיור שיאכלסו כ-40 אלף תושבים
מערכת ice | 
עיר היין באשקלון (צילום קבוצת נחמיאס)
קבוצת נחמיאס בשיתוף עם קבוצת נדב בלילה השיקה השבוע באופן רשמי את פרויקט K עיר היין באשקלון, כשכבר בשבועות האחרונים נהנה הפרויקט ממכירות ערות. קבוצת נחמיאס של היזם קלוד נחמיאס, מדווחת כי במסגרת הפרי סייל (מכירה שקטה), כבר נמכרו 35 דירות בתמורה כוללת של 76  מיליון שקל.
בין הדירות שנמכרו בפרויקט: דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 194 מ"ר עם 144 מ"ר מרפסת הכוללת בריכת אינפיניטי שקועה, ג'קוזי וחדר רחצה חיצוני, נמכרה ב-5.320 מיליון שקל.
דירות נוספות שנמכרו, בין היתר, דירת 3 חדרים, בשטח של 77 מ"ר+ 9 מ"ר מרפסת וחדר מאסטר הורים נמכרה ב-1.895 מיליון שקל ודירת 6 חדרים עם יחידת מתבגר וסוויטת הורים בשטח של 132 מ"ר + 14.5 מ"ר מרפסת נמכרה ב- 2.720 מיליון שקל. פרויקט K  עיר היין כולל 126 דירות ב-2 מגדלי יוקרה בני 17 קומות שיבנו תוך עם הקפדה מרבית על רמת התכנון והגימור.
תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות 3-6 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוז יחיד בכל מגדל, המתפרש על פני קומה שלמה עם בריכת שחיה פרטית. בניית הפרויקט תחל בחודש הקרוב והצפי לאכלוס  במחצית השנייה של 2027. 
חיים קקון, משנה למנכ"ל קבוצת נחמיאס, "אנו עדים לכך שבשבועות האחרונים נחתמות יותר עסקאות של דירות יקרות ומיוחדות- דירות גדולות בשטחן ודירות מסוג פנטהאוז, מה שמלמד על אופיים של הרוכשים – משפרי דיור, הרוכשים למטרת מגורים ומעוניינים להשתקע בעיר ובשכונת עיר היין בפרט".
"בשנתיים האחרונות אשקלון עוברת הליכי פיתוח משמעותיים עם הקמת שכונות חדשות, תשתיות, מרכזי מסחר, תעסוקה ועוד. השילוב של כלל הגורמים, הובילו לעלייה ב-ביקושים. רק השבוע פרסם הכללכן הראשי באוצר נתונים המדגישים את הביקוש החזק ביותר של רוכשי הדירות באזור הדרום שהוא היום השלישי בהיקף מכירות הדירות החדשות בישראל".  
עיר היין (צילום: קבוצת נחמיאס)
השכונה החדשה מתפרסת על פני 4,200 דונם בצפון-מזרח אשקלון, וצפויות להיבנות בה יותר מ-11,000 יחידות דיור שיאכלסו כ-40 אלף תושבים, ומעל 800,000 מ“ר שטחי תעסוקה ומסחר. השכונה תכיל גם מאות דונמים של שטחים ירוקים, עשרות מוסדות חינוך חדשים, ופארק הייטק מהגדולים בישראל. לאורך הרחובות הראשיים של השכונה תוכננה חזית מסחרית ובה יוקמו גם מבני משרדים.
במזרח השכונה תתחולל מהפכה של ממש בתחום המסחר, התעסוקה והתעשייה עם בנייתם של פארק תעשייה חדש ופארק הייטק ענק בשטח של כ-85 אלף מ"ר. בנוסף, יוקם בשכונה פארק ירוק על שטח של 600 דונם, משולב אמפיתיאטרון שישתרע על פני 13 דונמים, מתחמי ברביקיו ופיקניק, מזרקה, גינה קהילתית, חווה חקלאית, גינות כלבים, גינת פרפרים ואטרקציות נוספות לכל המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה