כסף וצרכנות

רשת סופר ספיר במהלך ענק: חודרת לראשונה לתל אביב

רשת סופר ספיר של אורן ואבינועם ספיר, מכינה את הקרקע לקראת שנה מלאת הפתעות מסקרנות. רגע לפני השקת הסניף של זרוע "נטו חיסכון" באשדוד, עתה רשת הסופרמרקטים מגיעה היישר לתל אביב, במה שנראה כהתחלה של פתיחת חזית חדשה בקרב על הצרכן: "זוהי ירית הפתיחה, בקרוב נרחיב את פעילות הרשת בעיר". כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  2
אבינועם ואורן ספיר (צילום יחצ)
רשת הסופרמרקטים  הארצית, מעלה הילוך משמעותי בתקופה האחרונה, והיום (ראשון) נודע ל-ice כי לראשונה בתולדותיה:  סופר ספיר חודרת לתל אביב. רכישת הסניף הייחודי נעשתה כבר בחודש האחרון, כאשר סכום הרכישה וההשקעה מוערך ב-6 מיליון שקל. בהנהלת החברה עומדים מייסדי הרשת והמנכ"לים המשותפים האחים אבינועם ואורן ספיר, ומשנה למנכ"ל הרשת נחום שמש .
רשת סופר ספיר, בבעלות האחים אבינועם ואורן ספיר מונה 75 סניפים בפריסה ארצית, עם מחזור של כמיליארד שקל בשנה. הרשת מונה כיום כ-1000 עובדים וגודל החנויות שבבעלותה נע בין 250 מ"ר ל-6000 מ"ר. לפני כחודש דיווחנו על החלטה של המנכ"לים המשותפים של הרשת על שינויים בגזרת ההנהלה, ועם פיתוח מרכזי ומשמעותי לרשת "נטו חיסכון", כאשר מינו לחבר הנהלה חדש את רפי בריקמן - שמגיע היישר מיש חסד של שופרסל. נטו חיסכון נחשבת לאחת הרשתות הזולות במגזר החרדי.

מסניפי הרשת. צילום: יחצ
עתה, כאמור, הרשת של אורן ואבינועם ספיר, מגיעה לראשונה בתל אביב, ועליית מדרגה בקרב על הצרכן. הרשת הכוללת את המותגים, סופר ספיר, סופר ספיר הכי זול ונטו חיסכון רכשה את הפעילות מסופר זול אלון החנות המיתולוגית ברחוב שלמה המלך בתל אביב לאחר פעילות של 35 שנה בהפעלה פרטית.

משנה למנכ"לים נחום שמש. צילום: יחצ
הרכישה הזאת מצטרפת לרכישה מעניינת מאוד של האחים שרכשו לפני כשנתיים את פעילות החנות המיתולוגית מחברת זוגלובק בנהריה בשדרות הגעתון לאחר שחברת זוגלובק הפעילה שם את הסניף הוותיק ביותר שלה מעל 80 שנה.
משנה למנכ"ל חברת סופר ספיר נחום שמש מסר בתגובה: "זוהי יריית הפתיחה בעיר תל אביב ובקרוב נרחיב את פעילות הרשת בעיר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חודרת מקדימה או מאחורה?? (ל"ת)
    שלום 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    הכי טובים בפער
    אבנר פרס 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרשת מספר אחד בארץ! איזה אווירה יש להם בסניפים! איזה תצוגות! ויש להם הכל מהכל! קונה רק שם 20 שנה! אפילו לא חושב לקנות במקום אחר!
    סגור