ויראלי

אנה ארונוב על בעלה: "אמר שהיה יותר קל בלעדיי"

לאחר שחזרה מחופשה החלומית בפריז, שיתפה אנה ארונוב סטורי בו היא "מתחקרת" את בעלה על הזמן שבילו בנפרד, כאשר הוא נשאר עם בנם המשותף. "אייל אמר שהיה יותר קל בלעדיי", כתבה ארונוב באינסטגרם
מערכת ice |  3
הסרט 'החתונה של אנה' עם אנה ארונוב (צילום מסך: קשת 12)
מי שסיימה את העונה המרגשת שלה בתור שופטת ב"רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, מתגלה בתקופה האחרונה ככוכבת על ברשתות החברתיות, שמעלה אינספור סטורי'ז ומרבה לשתף את עוקביה ומעריציה בנעשה בחייה הפרטיים.
לאחרונה ואחרי סיום העונה, החליטה ארונוב לצאת לחופש בפריז וכמובן, שיתפה אותנו דרך האינסטגרם בחוויות. לאחר שחזרה וחילקה את המתנות שקנה לילד, שיתפה ארונוב סטורי בה היא מצלמת את בעלה אייל כשהוא על הספה.
כאשר הבין אייל כי מדובר בסטורי נוסף מבית היוצר של זוגתו, שאל אותה: "מה את רוצה לדעת עכשיו?". על כך ענתה לו ארונוב: "שהיה לך ממש כיף בלעדיי". זאת כאשר היא מתייחסת לזמן שבילו בנפרד, בזמן שהיא עשתה שופינג בבירה הצרפתית.
 

מתוך האינסטגרם של aronovanna

לאחר שענה לה באלגנטיות: "זה לא מה שאמרנו", הסבירה אנה ארונוב לבעלה מאין הגיעה השאלה: "שאלו אותי (העוקבים באינסטגרם) אם אני לא הרגשתי אשמה על זה שנסעתי, אמרתי לא. זה גם כיף בונדינג עם אבא".
 



"חגגנו אני והוא", אמר בעלה אייל כאשר הוא התייחס לזמן שהוא בילה עם בנם המשותף. "נרדמנו פה על הספה אני והוא, אכלנו שטויות, שיחקנו, קפצנו עד שנרדמנו והיה כיף". סיכם בעלה של ארונוב.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אנה
    , 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היא מאוד רעה על תסכלו עליה עם החיוכים על תסתכל בקנקן אלא מה שבתוכו היא צעקנית פה גדול הביוב מריח מותר טוב כל מי שמכיר אותה יודע את ההיתפרצויות המסוכנות שלה מסכן בעלה הוא עושה הכל למען הילד לעביר הלאה
    סגור
  • 2.
    מה הכותרת והיכן הכתבה בזבוז זמן (ל"ת)
    A 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    קשקשנית
    שלום אביב 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    משעממת לא מעניינת
    סגור