תיירות

בשורה מפתיעה לטסים מישראל: ענקית התעופה מחזירה את הטיסות לנתב"ג

למרות שחברות תעופה בינלאומיות רבות מבטלות את הטיסות לישראל, וויז אייר החליטה ללכת נגד הזרם והודיעה שהיא מחזירה את הטיסות לנתב"ג כבר החל מהיום (25.9)
מערכת ice | 
מטוס וויז אייר (צילום יח"צ)
על רקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה בינלאומיות רבות לישראל וממנה, זאת בשל המתיחות הביטחונית ועליית המדרגה במלחמה מול חיזבאללה, ענקית התעופה וויז אייר הולכת נגד הזרם והודיעה כי היא מחזירה החל מהיום (רביעי, ה-25.9) את הטיסות לנתב"ג בהדרגה.
הטיסה הראשונה כבר עושה את דרכה לישראל מורנה שבבולגריה, כאשר גם הטיסה הבאה של החברה מסופיה שבבולגריה צפויה לנחות בקרוב בנתב"ג. מהחברה נמסר: "החברה ממשיכה לעקוב מקרוב אחרי המצב".
ההודעה של וויז אייר מפתיעה במיוחד, שכן רק אתמול הודיעה החברה כי היא מבטלת את טיסותיה לישראל מכל יעדיה באירופה. אחרי שמספר חברות הודיעו בימים האחרונים שהן חוזרות לישראל, דווקא ענקית התעופה לופטהנזה, הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-14 באוקטובר 2024. 
בעקבות ההודעה של לופטהנזה, גם חברות התעופה הנוספות בקבוצה, בהן אוסטריאן איירליינס, סוויס איירליינס, בריסל איירליינס ויורוווינגס, לא יחזרו לטוס לנתב"ג וממנו לפחות עד ה-14 באוקטובר, זאת בשל המתיחות הביטחונית. בנוסף על כך, גל חברת לוט הפולנית הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות שלה לפחות עד ה-25.9 כולל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה