תקשורת ומדיה

הפטריוטים וערוץ 14 בחיזוק משמעותי: מי יצטרף מחר לפאנל?

אחרי חיים רמון, אפי נוה, בנימין נתניהו ורבים וטובים נוספים, ואחרי שינון מגל אמר שבמוצ"ש הקרוב תגיע לאולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 שרת המשפטים והפנים לשעבר, איילת שקד, להתארח בתוכנית, גם שר החוץ אלי כהן יגיע לאולפן ויישב ביחד עם חברי הפאנל
תום נחום | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, יכול להיות מרוצה כאשר רשימת המתראיינים המכובדת שמגיעים להתארח אצלו באולפן ממשיכה להתארך ולהתמלא בשמות נוצצים, כאשר אחרי שצירף שחקן חיזוק משמעותי בדמותו של שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, שיגיע הערב לתוכנית, כאשר ינון מגל העלה בזמנו לטוויטר את התמונה שמודיעה על הגעתו של רמון וכתב על כך: "תמיד יש פעם ראשונה". כמו כן, גם המועמד לראשות לשכת עורכי הדין, אפי נוה, הגיע להתארח בתוכנית, ועכשיו מגיע תורה של שרת המשפטים ושרת הפנים לשעבר, איילת שקד, שתגיע לאולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 במוצאי שבת.
 
בנוסף, מגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה שטוענת שגם שר החוץ אלי כהן יגיע מחר לתוכנית, כאשר מגל כתב: "מרד בשגרירות בצרפת? שלום עם ערב הסעודית? בירושלים שגרירות רוסית? שר החוץ מגיע לעשות סדר!". כמה מעוקביו של מגל הגיבו ושאלו בנוגע לאיילת שקד, לגביה נטען מוקדם יותר השבוע שתגיע לתוכנית במוצ"ש, אחד העוקבים שאל: "לא דיברנו על אילת שקד במוצאי שבת?", כאשר מגל טרם הגיב לשאלה (נכון לכתיבת שורות אלה).
 
כל זאת מגיע אחרי הדרמה שהתרחשה לאחרונה ב'הפטריוטים' של ערוץ עכשיו 14, כאשר אחד הפאנליסטים של התוכנית אותה מגיש ינון מגל, כתב 'הארץ', ג'וש בריינר, החליט לקחת פסק זמן מהתוכנית, ולמעשה, לעזוב, לפחות באופן זמני, את ערוץ עכשיו 14, כאשר בהמשך, נחשף החרם של עיתון 'הארץ' על ערוץ 14 והאיסור לאפשר לכתבי 'הארץ' להופיע בערוץ, דבר עליו התלוצץ הפאנליסט יותם זמרי.
בציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו, כתב בריינר כך לעוקביו: "הודעה מנהלית: אחרי 4 שנים, עשרות תכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ"הפטריוטים". תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים. לב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה