ויראלי

נועה קירל חוטפת מהמעריצים: "עכשיו ברור שאני אוברייטד"

ברשתות ביקורות קשות לגבי ההבדלה שעשתה הזמרת בין הצפון לתל אביב עד לביטול המופע בפארק הירקון: "חחחח טילים בחיפה. נפילות בצפון. נועה קירל: "המופע יתקיים. עם ישראל חי" יירוט אחד במרכז, נועה קירל: "המופע נדחה, ביטחון הקהל חשוב לי יותר מהכל". ברוררררר"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום Antonio Marcos)
רק אמש (שלישי) נועה קירל טענה בנחרצות כי המופע הענק שלה בפארק הירקון ייערך כמתוכנן, חרף מאות טילים שנורו על יישובי הצפון, אבל רקטה אחת הבוקר טרפה את הקלפים ובהחלטה מעוררת מחלוקת המופע בוטל וכעת הזמרת חוטפת מכל כיוון.
אחד העוקבים לעג: "נועה קירל לאחר דחיית המופע: ״דניאל, שומע, חשבתי על זה עוד קצת…. אולי זה באמת קצת מוקדם מדי……", אחר כתב: "נועה קירל דוחה את ההופעה ״בשל המצב הבטחוני״ כי ״ניסיתי הכל. שיווק אגרסיבי, חפירות, פרסומות והתארסתי, מה לא עשיתי? עכשיו ברור שאני אוברייטד״ נשמע פחות טוב".

היו ביקורות קשות לגבי ההבדלה בין הצפון לתל אביב: "חחחח טילים בחיפה. נפילות בצפון. נועה קירל: "המופע יתקיים. עם ישראל חי" יירוט אחד במרכז, נועה קירל: "המופע נדחה, ביטחון הקהל חשוב לי יותר מהכל". ברוררררר".
תגובה אחרת טענה: "נועה קירל מתראיינת ומסבירה שהיא לא מבטלת את ההופעה. במקום שיגידו לה שזה ניתוק וזלזול בכל האנשים שקנו כרטיסים ולא יוכלו להגיע כי הם בפאקינג מתקפת טילים, מדברים איתה על אומץ. לא אומץ, ניתוק וזלזול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה