תרבות ופנאי

נועה קירל בהחלטה דרמטית על ההופעה: "וואו איזה מצב הזוי"

ברקע הסערה שמתחוללת סביב ההופעה של נועה קירל שאושרה בפארק הירקון, לאחר התגובות הקשות שקיבלה, היום הכריעה נועה קירל האם ההופעה תתקיים או לא
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)
נועה קירל פרסמה לפני מספר דקות (רביעי) סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מעדכנת מה יעלה בגורל הופעת הענק שלה, בה אמורים לצפות כ-60 אלף איש ויצרה סערה גדולה ברשת, לאחר שאושרה ברקע המצב הביטחוני הקשה. 
מההפקה נמסר: "בעקבות הירי הבוקר לעבר תל אביב ושינוי המציאות הבטחונית החליטו   מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש". 
 
צילום: יח"צ
"כל הכרטיסים שנרכשו כוחם  יפה לתאריך שיקבע  ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים  בימים הקרובים תעדכן ההפקה על מועד המופע . בתפילה  לימים שקטים ובטוחים ובברכת שנה טובה". הוסיפו בהפקה.
כזכור, חלק מהמעריצים של קירל לא אהבו את ההחלטה לאשר את ההופעה ותקפו אותה ברשתות החברתיות. קירל העלתה פוסט לאינסטגרם בו צילמה סרטון שלה משטח המופע וכתבה ברקע: "אני לא חושבת שאתם מבינים מה הולך לקרות ביום חמישי".
אחת המעריצות של קירל כתבה בתגובה: "איזו הופעה כשחצי מדינה במלחמה את לא מחוברת". זאת כאשר שגולשת נוספת כתבה: "הזוי שבתל אביב חיים את החיים הופעות. העניינים .. ופה בצפון בוער, טילים, אזעקות, מטוסים פיצוצים. לתפוס את הראש ולא להבין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה