טלוויזיה

מגישי רשת 13 נוטשים את האולפן: זה מה שקרה ב-6:29

המגישה רותם ישראל אמרה: "סליחה, יש אצלנו אזעקה גם אנחנו הולכים למרחב המוגן, נמשיך לדווח. אנחנו הולכים למרחב המוגן בזמן שאנחנו מדברים איתכם. יש אזעקות בתל אביב ורמת גן, אזעקות במרכז הארץ, אנחנו לא יודעים מאין הגיע הירי הזה, נעדכן ברגע שנדע ונצא מהמרחב המוגן"
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
בפעם הראשונה, מזה זמן רב, נשמעה אזעקה בשידור חי בתוכנית הבוקר של רשת 13. חברי הפאנל בתכנית 'העולם הבוקר', מיד התפנו למרחב מוגן בשידור בשל האזעקה באזור המרכז והשרון.
אחרי לילה לא שקט בגזרה הצפונית עם טילים ליישובי הצפון, ב-6:31 הופר השקט בפעם הראשונה גם באזור המרכז. במלחמת לבנון השנייה ב-2006 הטיל הדרומי ביותר הגיע לאזור חדירה, הבוקר (רביעי) השכנה הצפונית הגיעה לראשונה גם לתל אביב ורמת גן.
בתכנית, המגישה רותם ישראל אמרה: "סליחה, יש אצלנו אזעקה גם אנחנו הולכים למרחב המוגן, נמשיך לדווח. אנחנו הולכים למרחב המוגן בזמן שאנחנו מדברים איתכם. יש אזעקות בתל אביב ורמת גן, אזעקות במרכז הארץ, אנחנו לא יודעים מאין הגיע הירי הזה, נעדכן ברגע שנדע ונצא מהמרחב המוגן. עדיין לא ידוע אם מקור הירי או חיזבאללה או שאנחנו רואים עליית מדרגה במלחמה בצפון, בודקים את העניין הזה".
 
עוד המשיכה: "בעבר כבר חיזבאללה הודיעו שירו לכיוון לכיוןן הסינמה סיטי גלילות. עכשיו האזעקות במרכז תל אביב ואם זו חיזבאללה זו הפעם הראשונה במלחמה הזו שיש ירי למרכז, האם נסראללה לוקח את ההחלטה לעלות שלב? אזעקות בגוש דן, גם מרחב ירקון, אנחנו עוקבים אחרי כל ההתרעות אם הירי הזה מכיוון צפון, וכעת ההתרעות מתרחבות, נתניה גם לא הייתה עד כה ואלו אזעקות ראשונות שם".
אזעקת צבע  אדום נשמעה בשעת בוקר מוקדמת בתל אביב כמה שעות לאחר שחיזבאללה הודה הלילה בחיסולו של אבראהים מחמד קבייסי, ראש מערך הרקטות והטילים של חזבאללה, אך הוכיח שהירי הרקטי עדיין מסוכן מאי פעם.

דובר צה"ל הסביר כי בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב גוש דן והשרון, זוהה שיגור אחד של טיל קרקע- קרקע שחצה מלבנון ויורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. מדובר בטיל בליסטי לטווח בינוני. מערכת קלע דוד היא המערכת שיירטה את הרקטה  הראשונה אי פעם שנורתה לעבר העיר תל אביב משטחי לבנון.
בכך, לראשונה חיזבאללה יורה לתל אביב נתניה ור"ג. האזעקה נשמעה בחלק מבני ברק מרחוק. במד"א עידכנו: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות באזור השרון תל אביב וגוש דן. בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א ולא ידוע נפגעים. עדכון בהמשך במידת הצורך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה