תיירות

נתב"ג סגור לטיסות? אלו ההנחיות החדשות בעקבות הירי מלבנון

שרת התחבורה מירי רגב הנחתה בין היתר פעם נוספת לאפשר טיסות גם בשעות העוצר הלילי, זאת על מנת לאפשר לישראלים לשוב ארצה ולצמצם את הפערים שנוצרו בלוח הטיסות בעקבות התקיפה בצפון וביטולי הטיסות של  חלק מהחברות הזרות
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשעה האחרונה הסתיימה לה היום (שלישי) הערכת המצב שקיימה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, עם רשות שדות התעופה והרשות לתעופה אזרחית על רקע האיום הביטחוני על המרחב האוויר.
על פי דיווח של דין פישר מחדשות 12, רגב הנחתה בין היתר פעם נוספת לאפשר טיסות גם בשעות העוצר הלילי, זאת על מנת לאפשר לישראלים לשוב ארצה ולצמצם את הפערים שנוצרו בלוח הטיסות בעקבות התקיפה בצפון וביטולי הטיסות של  חלק מהחברות הזרות.

גם הבוקר יצוין כי נתב"ג פועל כרגיל חרף המצב המיוחד שהוכרז בעורף וכמעט 60 אלף טסים יעברו בשדה התעופה, במאות טיסות, זאת על אף שחלק לא מבוטל מחברות התעופה הקפיאו את הפעילות שלהן בטיסות לישראל וממנה.
ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רש״ת ואצל חברות התעופה. כמו כן, ברשות שדות התעופה קוראים לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית, לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי המלווה
    ביטחון 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אלווה אתכם אל דרך הביטחון! #פסיכית #הזויה #מדריכת הכלום #לא עושה כלום
    סגור