תרבות ופנאי

נועה קירל: "לא רואה סיבה לעצור, ההופעה בהתאם להנחיות פיקוד העורף"

ההפקה של מופע הענק של נועה קירל מודיעה כי האירוע יתקיים למרות המצב. הזמרת דיברה על כך במסיבת העיתונאים לקראת ההופעה: "מחויבת לעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה"
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום אפרת קרסנר)
מפיקי המופע של נועה קירל בפארק הירקון הודיעו היום (שלישי) כי למרות המצב הביטחוני המורכב והתרחבות המערכה בצפון הארץ, הם נערכים לקיים אותו כרגיל.
נועה קירל התייחסה לכך היום במסיבת העיתונאים שהתקיימה בפארק הירקון ואמרה כי המופע מתקיים בהתאם להנחיות: "אני מרגישה מחויבת לקהל שלי, מחויבת לעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה ולהראות שהם לא ינצחו אותנו כי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר. אף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזאת תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור כל עוד, כמובן בהתאם להנחיות פיקוד העורף, לא עוצרים אותי, מבחינתי אני לא אעצור".
 

בהפקת המופע עדכנו כי בעקבות המצב ובהתחשב בהלומי קרב, נפגעי טראומה וברגישות הקהל הרחב בימים אלה ההפקה תשתמש בפירוטכניקה שקטה בלבד. כ-700 מאבטחים ו-300 שוטרים ואנשי כוחות הביטחון יאבטחו את המגיעים להופעה לצד צוותי חירום מד"א וכוחות כיבוי אש.
עוד הודיעו כי כל כרטיסי מתחם הגולדן רינג אזלו, בנוסף למתחם ה-VIP שאליו אזלו הכרטיסים כבר בשבוע הראשון למכירת הכרטיסים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכסף של נערת הטיקטוק יותר חשוב
    חזרזירה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם סולידריות ולבטל את המופע השטחי הזה ?
    סגור
  • 1.
    חינם
    גבי 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת גם חינם לא הולך למופע שלך. וש ית למה לסכן את הקהל אם יהיה ירי לכוון תל אביב זה סכנת נפשות לאלה ששוהים בחוץ ולכן כול התכנסות ברבים בחוץ צריך לחשוב פעמיים ולהתחשב בסכנות
    סגור