תרבות ופנאי

נועה קירל תצטרף? ההופעה שבוטלה ביום חמישי

המצב הביטחוני לא מאפשר את קיום המופע של הזמר עקיבא ביום חמישי הקרוב, ולכן הוחלט לבטלו. במקביל ההפקה של נועה קירל ממשיכים להתכונן להופעה כרגיל
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אפרת קרסנר)
הפקת המופע של הזמר עקיבא, הודיעה כי הופעתו ביום חמישי הקרוב ב-26.9 מבוטלת.
ההחלטה מגיעה בצל ההתפתחויות הביטחוניות, ובעקבות התרחבות המערכה הצפונית הופעתו של עקיבא בזאפה אמפי שוני, שממוקם בין בנימינה לזיכרון יעקב, הוחלט לבטלה. ההפקה הודיעה כי רוכשי הכרטיסים יזוכו אוטומטית.
בתוך כך הפקת המופע של נועה קירל בפארק הירקון הודיעו כי ההופעה הגדולה של זמרת הפופ תתקיים כרגיל ביום חמישי ב-26.9. ביום ראשון ביטלה נועה קירל את מסיבת העיתונאים שהייתה אמורה להתקיים לקראת ההופעה הגדולה שלה, בעקבות המצב הביטחוני.
המצב הביטחוני בישראל הולך ומתערער על הרקע הסלמת העימות עם חיזבאללה והחשש מפריצת מלחמה כוללת. אמש (שני) ירה חיזבאללה לראשונה בסבב הנוכחי גם לאזור חיפה ואף לשומרון בסמוך לאיזור השרון. הממשלה הכריזה על מצב מיוחד בעורף, וייתכן שיוטלו הגבלות התקהלות לראשונה גם באזור המרכז.
על רקע זה עלתה השאלה מה יעלה בגורל מופע הענק של נועה קירל ביום חמישי בפארק הירקון, אליו צפויים להגיע לא פחות מ-60 אלף איש?  כידוע, בפארק אין מרחבים מוגנים.
אתר וואלה הפנה את השאלה הערב להפקת המופע של קירל, וקיבל את התשובה כי נכון לשעה זאת אין שינוי והמופע מתקיים כרגיל, וגם אין שינוי בהנחיות המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה