תרבות ופנאי

המופע של נועה קירל בסכנה? זו תגובת ההפקה להסלמה במצב הביטחוני

על רקע התרחבות ירי הטילים שמתקרבים למרכז הארץ, עולה חשש לקיומו של מופע הענק של נועה קירל בפארק הירקון בהשתתפות 60 אלף איש. אולם בינתיים ההפקה מרגיעה: אין שינוי, ממשיכים כרגיל
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אפרת קרסנר)
המצב הביטחוני בישראל הולך ומתערער על הרקע הסלמת העימות עם חיזבאללה והחשש מפריצת מלחמה כוללת. הערב (שני) ירה חיזבאללה לראשונה בסבב הנוכחי גם לאזור חיפה ואף לשומרון בסמוך לאיזור השרון. הממשלה הכריזה על מצב מיוחד בעורף, וייתכן שיוטלו הגבלות התקהלות לראשונה גם באיזור המרכז.
על רקע זה עלתה השאלה מה יעלה בגורל מופע הענק של נועה קירל ביום חמישי בפארק הירקון, אליו צפויים להגיע לא פחות מ-60 אלף איש?  כידוע, בפארק אין מרחבים מוגנים.
אתר וואלה הפנה את השאלה הערב להפקת המופע של קירל, וקיבל את התשובה כי נכון לשעה זאת אין שינוי והמופע מתקיים כרגיל, וגם אין שינוי בהנחיות המשטרה.
 

כזכור, ביום ראשון אמורה היתה להתקיים מסיבת עיתונאים לקראת המופע בפארק, אך היא נדחתה למחר בשל ההסלמה בצפון. בינתיים קירל עצמה מנסה לשדר עסקים כרגיל והיום העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה מבימת המופע בפארק, בו היא מתלהבת מגודל המסכים שהוקמו.

"אתם לא מבינים", אמרה, "המסכים הכי גדולים שהיו אי פעם בפארק. אני כאילו לא מבינה את הגודל. הולכים לראות אותי ככה בענק... אני חייבת לעשות שפם! יראו לי את כל השפם! זה לא נגמר. והקאט ווק, הוא כאילו מגיע עד הבית שלי. זה לא נגמר. אני הולכת להיות בתוך הקהל!", סיכמה קירל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה