תקשורת ומדיה

שאקירה בצעד נועז: עוזבת את ביתה ביחד עם ילדיה

הזמרת המוערכת שאקירה, פרסמה כי החליטה לעזוב את העיר שהיוותה לה בית בשנים האחרונות, ברצלונה, ולעבור למיאמי עם שני הילדים המשותפים שלה עם פיקה. הזמרת משתפת בפוסט באינסטגרם בהחלטה
מערכת ice | 
שאקירה (צילום אינסטגרם)
שאקירה החליטה לעזוב את ברצלונה ולעבור להתגורר עם שני בניה המשותפים מפיקה במיאמי, פלורידה. שאקירה החליטה לשנות את מקום מגוריה עקב השמועות הגוברות על בגידתו של בן זוגה לשעבר עם שלל נשים.
שאקירה פרסמה פוסט באינסטגרם בו שיתפה את העוקבים שלה בהחלטה: "התגוררתי בברצלונה כדי לתת לילדיי יציבות, וכעת אנחנו מחפשים את אותה היציבות בפינה אחרת של העולם, לצד משפחה, חברים והים. היום אנחנו מתחילים פרק חדש בחיפוש אחר האושר. תודה רבה לכל אלה שגלשו לצדי לאורך כל כך הרבה גלים בברצלונה, העיר בה למדתי שחברות חזקה יותר מאהבה".
היא הוסיפה: "תודה לכל אלה שהיו שם כדי לעודד אותי, כדי למחות את דמעותיי, ונתנו לי השראה לצמוח ולגדול. תודה לקהל הספרדי שלי שתמיד עטף אותי באהבה ובנאמנות אין קץ. אנחנו נתראה בהמשך, וכמו שאבא שלי נהג לומר, נתראה מעבר לפינה". נזכיר כי לאחרונה שאקירה שחררה כמה וכמה שירים ש"מלכלכים" על פיקה מכיוון שהוא בגד בה עם בת זוגו הנוכחית, קלרה צ'יה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה