תקשורת ומדיה

השירים של מייקל ג'קסון הוסרו: זו הסיבה המפתיעה

שלושה שירים של מייקל ג׳קסון מתוך אלבום שיצא לאחר מותו ולזכרו בשנת 2010 הוסרו אפל מיוזיק, ספוטיפיי, יוטיוב וטיידל. הטענה: האותנטיות שלהם ומידת מעורבותו של הזמר המנוח בהם
מערכת ice | 
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
שלושה שירים של מייקל ג׳קסון מתוך אלבום שיצא לאחר מותו ולזכרו בשנת 2010 הוסרו. אותם שירים הוסרו לפני מספר ימים מפלטפורמות המוזיקה הדיגיטליות - ביניהן אפל מיוזיק, ספוטיפיי, יוטיוב וטיידל. מדובר בשירים ״Monster”, ״Keep Your Head Up” ו-״Breaking News”, אשר מזה שנים הרשת תוהה לגבי האותנטיות שלהם ומידת מעורבותו של הזמר המנוח בהם.
למרות זאת, דובר מטעם האתר הרשמי של ג׳קסון טוען כי להסרת השירים אין כל קשר למידת האותנטיות שלהם כיצירות שג׳קסון לקח בהן חלק. למרות זאת, דובר מטעם האתר הרשמי של ג׳קסון טוען כי להסרת השירים אין כל קשר למידת האותנטיות שלהם כיצירות שג׳קסון לקח בהן חלק.
ביוני 2014 נתבעו סוני מיוזיק, עזבונו של ג׳קסון ומפיקיהם של שלושת השירים - אדוארד קסקיו וג׳יימס פורטה, על ידי מעריצה של הזמר, זאת בגלל הפרה של חוקי צרכנות, תחרות בלתי הוגנת והונאה. ב-2018 פטר בית המשפט את סוני מיוזיק ואת העיזבון מחלקם בתביעה, בעוד שני המפיקים עודם מתמודדים עמה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה