ויראלי

מייקל ג'קסון נשדד רגע לאחר מותו: מי הנוכל המפתיע?

בימים שלאחר מותו של הכוכב, בן משפחה שהסתובב באחוזת המנוח דאג לאסוף אליו פריטים שיכולים להיות שווים הרבה כסף. זה הנוכל שנחשף
מערכת ice | 
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
בעיזבונו של מייקל ג'קסון נטען כעת כי רכושו של הזמר המנוח נגנב בימים שלאחר מותו על ידי אדם שהיה מאורס לאחד מאחיו של ג'קסון.
TMZ מדווח כי האיש, ששמו כג'פר פיליפס, שהה בבית קרולווד של ג'קסון כשמת, במשך כתשעה ימים ביוני 2009, לפי מסמכי בית המשפט. האחוזה טוענת שפיליפס ניצל את הרגע כדי לנצל את צערה של המשפחה.
במהלך אותה תקופה, פיליפס לכאורה גנב מספר פריטים, כמו האייפון של ג'קסון, רישיון נהיגה בקליפורניה, בקבוקי גלולות מרשם שעדיין היו מלאים, בגדים, פתקים בכתב ידו של ג'קסון, מצלמות וידאו, מחשבים, כוננים קשיחים ותיק עם ניירות אישיים ועסקיים. פיליפס כנראה אפילו לקח את הפיג'מה שג'קסון לבש ביום מותו, כמו גם את צינור החייאה.
לא ברור למי פיליפס היה מאורס בשנת 2009. ההגשה מגיעה לקראת יום השנה ה-13 למותו של ג'קסון.
עוד באפריל, נחשפו קטעים חדשים של ג'קסון המופיע במהלך הופעת הקיץ ג'אם של ג'יי זי ב-2001, לכאורה בפעם הראשונה בשלמותה. בסרטון נראה הרגע שבו הוציא את MJ החוצה, והשניים נראים מדברים על הבמה בזמן שג'קסון נופף למעריצים ואמר להם שהוא אוהב אותם. מאוחר יותר הוציא ג'יי זי לראשונה את השיר "Takeover" במהלך הסט שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה