רכילות עסקית

נחשף הסכום שמייקל ג'קסון הרוויח מאז מותו

הפופולאריות של כוכב הפופ כל כך חזקה שגם מותו והחשדות שהופנו כלפיו לא הצליחו לפגוע בהכנסות שלו, ההפך, מגזין פורבס פרסם את הסכומים

מערכת ice |  1
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
לפני קצת יותר מ- 13 שנים הלך לעולמו כוכב הפופ האמריקאי מייקל ג'קסון. במהלך הקריירה שלו ג'קסון היה נחשב לפורץ דרך ויוצר מוזיקה וכוריאוגרפיה מקורי במיוחד, דבר שהקנה לו את התואר "מלך הפופ". לעומת זאת בשנים שלאחר מותו עלו נגד ג'קסון חשדות בגין תקיפה והתעללות מינית בילדים, חשדות שגרמו לכך שרבים קראו להחרים את מלך הפופ. אך מסתבר שכל אלו לא השפיעו יותר מידי על ההכנסות והרווחיות שג'קסון ממשיך לייצר גם אחרי מותו.
לפי חישובים שפורסמו במגזין פורבס ג'קסון הוא האמן המת היחיד שעדיין מרוויח הכי הרבה בעולם. מאז מותו ב-2009, ג'קסון הספיק להרוויח לא פחות מ-2.27 מיליארד דולר. בנוסף לכך לפי המגזין, הרווחים של עזבונו עומדים עד 2018 עמדו על 4.2 מיליארד דולר לפני הורדות מיסים. בשנת 2018 הוא התמקם בראש מדד הרווחים, עם רווח של 90 מיליון דולר. ב-2019 - 60 מיליון, ב-2020 - 48 מיליון. בשנת ב-2021 ג'קסון המנוח רשם קפיצה נוספת בהכנסות - 75 מיליון דולר. תוך כך ג'קסון נמצא במקום בשלישי ברשימת "הסלבס המתים המרווחים ביותר".
 
הכסף שממשיך לזרום לחשבונו של ג'קסון מגיע דרך 30 מיליון מאזינים חודשיים בספוטיפיי ומיליארדי האזנות נוספות בשירותי הסטרימינג השונים, יחד עם מופעי מחווה לזכרו שזוכים לפופולריות רבה בארצות הברית. בנוסף לכך וגם בחלוף ארבעה עשורים, Thriller, אלבומו השישי שיצא ב-1982, ממשיך למכור עותקים ללא הפסקה ומכר כבר כ-70 מיליון עותקים ונחשב לאלבום הנמכר ביותר בכל הזמנים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלךךך לנצח
    שלי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לזה קוראים מלך המוסיקה הבנתם אנשים,מלך לנצח
    סגור