השוק

זיכרונות מחרידים ומצמררים במחיר עתק: האחוזה האייקונית של מייקל ג'קסון נמכרה

12,000 דונם, כל השירותים וגם חדרים שראו לא מעט מראות מחרידים, כך לפחות על פי הסיפורים, נמכרו במחיר מצחיק במיוחד. 5 שנים אחרי שהוצעה למכירה ב-100 מיליון דולר ומעולם לא נמצא קונה, אחד מחבריו של הזמר המנוח קנה אותו בכחמישית מחיר
כפיר אדר | 
אחוזת נברלנד (צילום ויקיפדיה)
כנראה שהמשפט 'אף פעם אל תגיד אף פעם' הוא באמת נכון. האחוזה הבעייתית והמושמצת של אחד מענקי המוזיקה בכל הזמנים, מייקל ג'קסון, שמעולם לא מצאה בעלים חדשים....עד עכשיו. המיליארדר רון ברקל, מייסד שותף של חברת ההשקעות יוקייפה חברות וחבר לשעבר של הזמר המנוח, רכש את הנכס "נברלנד" תמורת 22 מיליון דולר, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל.
מעבר למותג היוקרתי עצמו המשתרע על שטח של כ-2,700 דונם ואחוזה של כמעט 4 דונם בין המבנים הרבים באחוזה - ברקל רכש אותה במחיר די מצחיק, בטח לאור העובדה שהאחוזה יצאה לראשונה לשוק בשנת 2015 תמורת סכום עתק של 100 מיליון דולר. מאותה נקודה האחוזה לא הצליחה להמכר. בשנת 2017 היא חזרה לשוק כדי לקדם את מכירתה וביקשה 67 מיליון דולר בעקבות קיצוץ מחירים מסיבי של 33 מיליון דולר. בשנת 2019 היא הונפקה תמורת 31 מיליון דולר.
מעבר לגודל האסטרונומי המשתרע של הנכס, הוא גם מלא בכל הרהיטים המקוריים עם כל השירותים - כמו בית קולנוע בן 50 מושבים, מגרש כדורסל וכמה בתי הארחה - שהיו סביבם כבר זמן רב סיפורים אפלים הקשורים לעברו המפוקפק של הזמר. בשנת 2016 עלה דוח שטען שג'קסון החזיק ארון נעול משולש בבית הארחה מלא בתמונות של נערים עירומים וצעצועי ילדים. 
האחוזה של ג'קסון הייתה אז בבעלות משותפת של נברלנד עם קרן המנוהלת על ידי נאמנות השקעות הנדל"ן קולוני קפיטל. ברקל היה יועצו של ג'קסון בעניינים עסקיים באמצע שנות האלפיים, הוסיפו בוול סטריט ג'ורנל, בתקופה בה ג'קסון ביקש למנוע נפילה כלכלית, בין השאר בגלל אורח חייו המפואר. הנכס ממוקם 30 דקות ממרכז העיר סנטה ברברה ומחזיק 22 מבנים בסך הכל, כולל בית הארחה עם שלושה חדרי שינה עם אח
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה