תקשורת ומדיה

וולמארט וטיקטוק לקראת שיתוף פעולה נדיר: אפשרות למכירת סחורה תוך כדי שידור חי

כחלק מהמלחמה מול אמזון על שוק המסחר המקוון, ענקית הקמעונאות השיקה פלטפורמה חדשה, בה תוכל למכור פריטים תוך כדי השידור החי באפליקציה הפופולארית, על ידי יוצרים המציגים סחורה אופנתית שלה במהלך הלייב
כפיר אדר | 
טיקטוק (צילום unsplash, pexels)
שיתוף פעולה מרתק במיוחד נרקם בין שתי ענקיות, כל אחת בתחומה, שיבטיח פלטפורמה מרתקת במיוחד. וולמארט מעוניינת להשקיע בטיקטוק, ענקית הקמעונאות הודיעה ביום חמישי כי היא תשתף פעולה עם אפליקציית שיתופי הווידיאו בבעלות סינית כדי למכור פריטים תוך כדי השידור החי על ידי יוצרים המציגים סחורה אופנתית של הקמעונאי.
וולמארט אמרה כי הצופים בטיקטוק מגיעים לסכום של מאה מיליון משתמשים בחודש, בארצות הברית בלבד. כעת, אותם צופים יכולים לקנות פריטי אופנה המופיעים בתוכן של יוצרים פופולאריים מבלי לעזוב את הפלטפורמה. שידור ההשקה החי התקיים היום (שבת) בעמוד הפרופיל של וולמארט בטיקטוק. בשידור החי הופיעו מותגים לאומיים כמו צ'מפיון, ג'ורדאצ'ה, קנאל +, קיילי וכמה מותגים פרטיים.
"זה נותן לנו דרך חדשה ליצור קשר עם המשתמשים ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים", הסביר וויליאם ווייט, מנהל השיווק הראשי, שכתב בפוסט בבלוג. ההשקעה המתוכננת של הקמעונאית הגדולה בעולם בטיקטוק תסייע לה לתקשר עם קהל צעיר ולהגביר את המאבק שלה נגד אמזון במסחר אלקטרוני ובפרסום מקוון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה