קריירה ולימודים

ליאור רז בטירוף: אחרי הדרמה הרפואית - השחקן קוטף ג'וב יוקרתי

ליאור רז זוכה לליהוק יוקרתי במיוחד וישחק בסרט "Tuner", שצילומיו מתקיימים בימים אלה בטורונטו שבקנדה. רז יככב לצד כוכבי על בהם גם דסטין הופמן ודניאל רוהר
מערכת ice | 
ליאור רז (צילום זוהר שטרית)
ליאור רז הוא ללא ספק אחד השמות החמים ביותר כיום בקולנוע הישראלי, אם לא החם ביותר שבהם. כוכב ויוצר "פאודה", שרק לאחרונה כיכב בפסטיבל הסרטים היוקרתי בוונציה והטריילר לסרט החדש בו הוא מככב "גלדיאטור 2" כבר הופץ, הכוכב בגדול לוהק לתפקיד בסרט הוליוודי חדש - מותחן הפשע "Tuner", שצילומיו מתקיימים בימים אלה בטורונטו שבקנדה.
על פי דיווח ב"דדליין", רז לוהק לתפקיד בסרט לצד מספר שמות גדולים מאוד בתעשיית הקולנוע העולמית, בהם: דניאל רוהר, דסטין הופמן, ליאו וודול, טובה פלדשו, זאן רנו והוואנה רוז לו. "Tuner" הוא כאמור מותחן פשע חדש, שמספר את סיפורו של מכוון פסנתרים מוכשר, שחייו מתהפכים לגמרי אחרי שהוא מגלה שכישוריו המדויקים בכיוונון פסנתרים יכולים לשמש גם לפריצת כספות.
כזכור, רגע לפני שנודע על הליהוק היוקרתי של ליאור רז, דרמה רפואית ליוותה לאחרונה את חייו של השחקן, אחרי שנודע כי במהלך האימונים שעשה, הוא נפצע בצורה לא פשוטה אחרי שקרע גיד ברגלו השמאלית.
השחקן האהוב חשף בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו שהוא סובל מבעיות רפואיות, כאשר במסגרת הסטורי הוא צירף קטע מתוך עיסוי שעבר בביתו על ידי הפיזיותרפיסטית המוכרת עירית סמילנסקי, וכתב ברקע: "ביקור בית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה