משפט

איילה חסון בחשיפה מטלטלת: איך אהוד ברק קשור לפרשת הצוללות?

איילה חסון חשפה פרטים חדשים ומסקרנים במיוחד על מעורבותו לכאורה של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, בפרשת הצוללות: "מתנהל שם משפט מרתק, עולים שם דברים וואו. השם של אהוד ברק לא מוזכר. זה לא נבדק, יש איפה ואיפה"
מערכת ice |  5
איילה חסון, אהוד ברק (צילום מסך כאן 11, פלאש 90/ יוסי אלוני)
המשפט בנוגע לפרשת הצוללות נמשך בשבוע שעבר בבית המשפט המחוזי בתל אביב, והביא עמו עדויות חדשות ומסקרנות של מפקד חיל הים לשעבר, האלוף במיל' אליעזר (צ'ייני) מרום והרמטכ"ל לשעבר רא"ל במיל' גבי אשכנזי, באשר למעורבותו לכאורה של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, בפרשה בה נחקר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
הבוקר (ראשון), העיתונאית ומגישת הטלוויזיה, איילה חסון, התארחה בתוכנית של אראל סג"ל ב-103FM, שם חשפה פרטים חדשים על המעורבות של ברק בפרשה. חסון אמרה בפתח דבריה: "אני יכולה לצטט מתוך תמליל ההקלטה הסופר דרמטית שהושמעה בבית המשפט. מתנהל שם משפט מרתק, עולים שם דברים וואו, אבל נניח את הכל בצד כרגע".
חסון המשיכה וסיפרה: "שיחה שמשטרת ישראל האזינה למי שהיה מפקד חיל הים צ'ייני לבין מי שהיה הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שהוא קורא לו עד היום המפקד. שיחה ששניהם רותחים מזעם. צ'ייני הוא סוג של חשוד בפרשה. נגיד שהתיק נגדו נסגר, היה שימוע ולא נמצא בו רבב משפטי שהוביל להגשת כתב אישום".
עוד סיפרה חסון: "הוא אומר לאשכנזי - 'אני לא מבין, אותי מאשימים שדחפתי את הצוללת השישית. אשכנזי אומר 'אין לך מה לדאוג, התנגדת, הכל ממוסמך'. ואהוד ברק שהלך בכל הכוח על הצוללת השישית, השם שלו לא מוזכר. אז אשכנזי מוסיף משלו: 'אני התלוננתי בזמנו אצל מבקר המדינה בנושא הזה. זה לא נבדק, יש איפה ואיפה".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טפלון אמרנו, תמיד ידע לנקות את עצמו. (ל"ת)
    גבריאל 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא נתניהו לא חוקרים .
    עמוס הנוקד 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפרקליטות המושחתת לא רק שלא חקרו, גם ניסו להסתיר מהציבור את הקלטת
    סגור
  • 3.
    ו…
    איש 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איילה חסון נו באמת….
    סגור
  • 2.
    אהוד ברח
    אביהו 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ימים יגידו כמה האדם הזה היה מסוכן למדינת ישראל . את הבריחה שלו מלבנון אנחנו משלמים מחיר מעל עשרים שנה ראש ממשלה כושל ביותר בכל הזמנים .. בורא עולם יבוא איתו חשבון בקרוב . על פילוג הסתה .. והמרדה
    סגור
  • 1.
    אהוד ברק הב..ד וחושב על הקטן שלו הוא איש אחר בתקופה אחר
    אילון 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהוד ברק הוא איש אחר, בזמן אחר, חבר של אהרון ברק ואורה חיות הם קדושים מעונים בהם אסור לגעת ולעשות להם משהו
    סגור