תרבות ופנאי

ליאור רז בדרמה רפואית: יבטל השתתפותו בסרט ההוליוודי החדש?

ליאור רז אמור להתחיל בימים הקרובים צילומים לפרויקט הוליוודי חדש ומסקרן במיוחד, אלא שרגע לפני, הוא קרע גיד ברגלו השמאלית. ייאלץ לוותר על התפקיד?
מערכת ice | 
ליאור רז (צילום זוהר שטרית)
ליאור רז הוא ללא ספק אחד השמות החמים ביותר כיום בקולנוע הישראלי, אם לא החם ביותר שבהם. כוכב ויוצר "פאודה", שרק לאחרונה כיכב בפסטיבל הסרטים היוקרתי בוונציה, לוהק לתפקיד בסרט הוליוודי חדש, שאת הצילומים אליו הוא אמור להתחיל בימים הקרובים.
אלא שהיום (שני) נודע על דרמה רפואית ענקית שהגיעה מכיוונו של ליאור רז, אחרי שהשחקן האהוב חשף בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו שהוא סובל מבעיות רפואיות, כאשר במסגרת הסטורי הוא צירף קטע מתוך עיסוי שעבר בביתו על ידי הפיזיותרפיסטית המוכרת עירית סמילנסקי, וכתב ברקע: "ביקור בית".
אז מה עובר על השחקן האהוב? ובכן, על פי דיווח ב"וואלה!", ליאור רז נחשף בדרמה רפואית לא קטנה, אחרי שבמהלך האימונים שעשה, הוא נפצע בצורה לא פשוטה אחרי שקרע גיד ברגלו השמאלית.
על פי הדיווח, הפציעה של רז מגיעה ממש רגע לפני פרויקט חדש שלו בהוליווד, במסגרתו הוא יצטלם לסרט חדש, כאשר פרטים לגביו יפורסמו רק בימים הקרובים, ועדיין לא ברור אם רז בכלל יחל את הצילומים לפרויקט החדש, שכן הוא נפצע בצורה לא פשוטה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה