תרבות ופנאי

ליאור רז ודנזל וושינגטון בקאסט: מתי הסרט יגיע לישראל?

אחד הסרטים האהובים בהיסטוריה מבצע קאמבק אדיר: בקרוב יגיע לישראל סרט ההמשך גלדיאטור 2, שימשיך את הסרט הראשון בכיכובו של השחקן הענק, ראסל קרואו והפעם, יש תוספת ישראלית מפתיעה
מערכת ice | 
גלדיאטור (צילום קרדיט: פורום פילם)
אחד הסרטים האהובים והמצליחים בתולדות הוליווד, שזכה להצלחה גם ברחבי העולם, גלדיאטור, מתכונן לקאמבק מחודש ועוצמתי. 20 שנה אחרי שיצא הסרט הראשון והבלתי נשכח, בכיכובו של לא אחר מאחד מגדולי השחקנים ראסל קרואו, כעת יוצאת הגרסה המחודשת, "גלדיאטור II".
כזכור, הסרט הראשון זכה בלא פחות מחמישה פרסי אוסקר היוקרתיים, וכעת הבמאי המוערך רידלי סקוט חוזר לזירת הקולוסיאום, בגרסה המחודשת של גלדיאטור. כזכור, הסרט הראשון עוסק בלוחם שהפך לעבד אך כנגד כל הסיכויים הצליח להשפיל את הקיסר, אך לבסוף מצא את מותו.
 
קרדיט: פורום פילם
אחד הכוכבים הגדולים שיופיעו בסרט החדש הוא ללא ספק אייקון תרבות בארצות הברית ואחד מגדולי השחקנים של ימינו, דנזל וושינגטון. לוושינגטון קריירה ארוכה ועתירת פרסים. 
בין זכיותיו של וושינגטון ניתן למצוא את פרס גלובוס הזהב לשחקן המשנה הטוב ביותר, דוב הכסף לשחקן הטוב ביותר, פרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר - סרט דרמה, דוב הכסף לשחקן הטוב ביותר, פרס הורשיו אלג'ר, פרס טוני לשחקן הטוב ביותר במחזה, פרס הקולנוע של MTV לנבל הטוב ביותר, פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר, פרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר ומדליית החירות הנשיאותית.


קרדיט: פורום פילם
הסרט החדש יהיה בכיכובם של: דנזל וושינגטון, פדרו פסקל, פול מסקל, קוני נילסון ובהשתתפותו של השחקן הישראלי ליאור רז. הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל בתאריך 14.11.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה