קריפטו

בצל ניסיון ההתנקשות בחייו: טראמפ משיק עסק קריפטו

בנאום על מטבעות קריפטוגרפיים שיישא היום, טראמפ ישיק את חברת World Liberty Financial, פלטפורמת קריפטו בבעלות בניו. כל זה קורה חמישים יום לפני הבחירות
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ והביטקוין (צילום shutterstock)
המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ יישא היום נאום על מטבעות קריפטוגרפיים ובמסגרתו ישיק את פלטפורמת הקריפטו של בניו, דונלד ג'וניור ואריק. הנאום מתקיים חמישים יום לפני הבחירות, מה שמדגיש את השימוש החריג בזמן הקמפיין שנותר לקידום עסקיו האישיים. זו אינה הפעם הראשונה שטראמפ משלב עסקים ופוליטיקה. בקמפיין של 2024 הוא כבר קידם נעליים, ספרי תמונות, NFT וספרי הברית החדשה.
"אנחנו מאמצים את העתיד עם הקריפטו ומשאירים את הבנקים הגדולים והמיושנים מאחור", אמר טראמפ בסרטון שפורסם ביום חמישי ברשת X. ביום חמישי הודיע טראמפ בפוסט על תאריך ההשקה הרשמי של World Liberty Financial (WLF) והזמין את תומכיו לאירוע חי ב-X Spaces ב-16 בספטמבר. טראמפ יישא את נאומו היום (שני) בשעה 8 בערב לפי שעון החוף המזרחי (3 לפנות בוקר שעון ישראל), מביתו במאר-א-לאגו.

במסגרת קמפיין הבחירות שלו, טראמפ התחייב להפוך את ארצות הברית ל"בירת הקריפטו של העולם" והציע כי הממשל ייצור עתודה אסטרטגית של ביטקוין.
WLF פועלת על גבי פלטפורמת Aave שבאת'ריום ומתמקדת במערכת חשבונות אשראי. הפלטפורמה תשיק בקרוב מסמך המפרט את פעילותה. הפלטפורמה עלולה להציב את טראמפ במצב של ניגוד עניינים בין האינטרסים העסקיים שלו לבין תפקידו הפוליטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה