השוק

בשת"פ ישראלי-בריטי: קרן אג"ח בהיקף של מיליארד ליש"ט נפתחת למשקיעים

קבוצת ההשקעות הבריטית W-SRC, המתמחה בניהול תיקי אג"ח, הנפיקה עם בית ההשקעות אם.אס.רוק קרן אג"ח בהיקף של מיליארד ליש"ט
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
קבוצת ההשקעות הבריטית W-SRC ובית ההשקעות הישראלי אם.אס.רוק, המתמחה בהקמת קרנות השקעה אלטרנטיביות מפוקחות, מודיעים היום (ראשון) על הנפקת קרן אג"ח לא סחירה בהיקף של מיליארד ליש"ט. הקרן קיבלה מספר נייר ערך המאפשר לרכוש אותה מכל חשבון בבנק ישראלי או בינלאומי. 
ההנפקה בוצעה ב-Vienna MTF, שוק  בורסאי מפוקח, המופעל על ידי הבורסה הווינאית כמערכת מסחר רב-צדדי, באמצעות פלטפורמת הנפקת האג"ח הבריטית - Solid Rock Multi-Strategy Plc. הקרן תשקיע באג"ח מגוונות לטווח הבינוני.

W-SRC היא קבוצת השקעות בריטית, המתמחה בניהול תיקי אג"ח במגזרי הנדל"ן, אשראי, ליטיגציה ואנרגיה מתחדשת למשקיעים בכל העולם. 
בית ההשקעות אם.אס.רוק, מומחה בהשקעות שאינן סחירות המפוקחות על ידי רגולציה, בבנקאות השקעות ואסטרטגיה פיננסית. בנוסף, אם.אס.רוק מומחה בניהול אסטרטגיה פיננסית כוללת בשילוב פתרונות מיסוי, פתרונות השקעה סחירים ולא סחירים וגישה למוצרי השקעה יציבים ומגוונים.
יובל אייזנברג, מנכ"ל בית ההשקעות אם.אס.רוק: "אנחנו מרחיבים את היצע המוצרים והקרנות למשקיעים ישראלים, דרך גופים בינלאומיים ומשמעותיים כמו W-SRC. הקרן מאפשרת למשקיעים מישראל להיחשף להשקעה בחוב של חברות מצוינות, שבחרו שלא להיות ציבוריות, אלא להנפיק איגרות חוב רק בשוק הפרטי ובפיזור רחב מאוד של השקעות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה