בארץ

צה״ל שבה מחבל של חיזבאללה בדרום לבנון. צפו בתיעוד

כוחות צה''ל עצרו מחבל חיזבאללה שיצא מפיר מנהרה, והביאו אותו לארץ להמשך חקירה. זאת, כאשר לראשונה דובר צה''ל משתמש במונח 'צה''ל שבה', ולא 'עצר' או 'לכד'
דורון בלוך | 
ישראל וחיזבאללה (צילום shutterstock)
במהלך פעילות כוחות צה״ל במרחב דרום לבנון אותר פיר תת-קרקעי במבנה המוביל למרחב שהייה למחבלים עם פיר יציאה סמוך. הכוחות כיתרו את המבנה, חקרו את פיר המנהרה ואיתרו מתחם תת-קרקעי בעומק של כ-7 מטרים ו-50 מטרים של מרחב שהייה בו התבצר מחבל של ארגון הטרור חיזבאללה לצד אמצעי לחימה וציוד לשהייה לזמן ארוך. לאחר שהמחבל נכנע ונעצר, הלוחמים תחקרו אותו בשטח ולאחר מכן הביאו אותו למתקן כליאה להמשך חקירה בשטח הארץ.
 
תפיסת מחבל החיזבאללה.   קרדיט: דובר צה''ל
דובר צה''ל, פירסם את התיעוד תחת הניסוח כי "צה״ל שבה מחבל של חיזבאללה בדרום לבנון". זאת כאשר עד היום השתמש דובר צה''ל, זאת כאשר הנושא עסק בעיקר במחבלי הנוחבה ושאר פעילי חמאס, בניסוח 'לכד' ו'עצר', זאת משום שמדינת ישראל אינה מכירה בפעילי ארגוני הטרור, בהם חמאס וחיזבאללה, כחיילים, ועל כן גם אינה מכירה בהם כשבויים, אלא כ'אסירים' או כ'עצורים'. 
כמו כן, גם בשעות אלה, כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות במרחב לבנון, בהמשך לכניסת הכוחות הקרקעיים, וכן נמשכת הלחימה ברצועת עזה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה