טלוויזיה

ערוץ 14 או סירוב לעבוד: לקוחה התבקשה להעביר את חדשות 12

חשמלאי הגיע לביתה של לקוחה כדי לבצע תיקונים ביישוב שוהם שבמחוז המרכז, אך במפתיע סירב לבצע את עבודתו לפני שתחליף את הערוץ החדשותי שדלק באותה העת בטלוויזיה שבסלון. כשנכנס לביתה ראה כי הלקוחה אותה מכיר הפעילה את ערוץ החדשות 12. 'תראו מה זה, ערוצי התבהלה', אמר החשמלאי והודיע לה כי אם היא רוצה שיבצע את עבודתו עליה להפעיל את ערוץ 14, בוואלה ביקרו בחריפות את האייטם על כך
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
מאבק הרייטינג בין ערוצי הטלוויזיה בישראל מגיע לשיאים חדשים וגם הופך לאייטמים מוזרים למדי באתרי החדשות, בעוד ערוץ 14 מנהל קמפיין אגרסיבי נגד ערוץ קשת 12. התחרות בין הערוצים חצתה לאחרונה גבולות חדשים, כפי שמשתקף מאירוע יוצא דופן שדווח לאחרונה.
ערוץ 14 פרסם אייטם מפתיע ביום כיפור, המתאר מקרה שבו חשמלאי סירב לעבוד בבית לקוחה עד שתחליף את ערוץ הטלוויזיה, מדובר בקטע שאף ברשתות החברתיות ואף זכה להתייחסות מכמה ממגישי הערוץ.

באייטם המדובר דווח: "חשמלאי הגיע לביתה של לקוחה כדי לבצע תיקונים ביישוב שוהם שבמחוז המרכז, אך במפתיע סירב לבצע את עבודתו לפני שתחליף את הערוץ החדשותי שדלק באותה העת בטלוויזיה שבסלון. כשנכנס לביתה ראה כי הלקוחה אותה מכיר הפעילה את ערוץ החדשות 12. 'תראו מה זה, ערוצי התבהלה', אמר החשמלאי והודיע לה כי אם היא רוצה שיבצע את עבודתו עליה להפעיל את ערוץ 14"
בוואלה! תיארו את האייטם: "סליחה? אולי בשנה הבאה: דקה לפני כיפור, בערוץ 14 הפכו סרטון הומוריסטי שנשלח למגיש הפטריוטים ינון מגל לאייטם אמיתי". האירוע הזה משקף את המתיחות הגוברת בין הערוצים ואת הניסיונות של ערוץ 14 להגדיל את נתח הצפייה שלו. מעניין לציין כי לאחרונה, ערוץ 14 הצליח לעקוף את ערוץ 12 במספר הצופים, זו הפעם השנייה מאז הקמתו.
התחרות הזו מעלה שאלות על גבולות האתיקה בתקשורת ועל ההשפעה של מאבקי רייטינג על הצופים. בעוד שתחרות יכולה לעודד חדשנות ואיכות, היא עלולה גם להוביל לטקטיקות בעייתיות ולהשפיע על האובייקטיביות של הסיקור החדשותי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז, ערוץ 14 מפיץ רעל על 12
    אני 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 9
    אז ערוץ 14 מפיץ רעל על ערוץ 12 בכך שקורא לו ערוץ תרעלה ומיתמם כערוץ שרוצה איחוד בעם
    סגור