ויראלי

כוכב ערוץ 14 עוקץ את כתב חדשות 12: "כן אה מוחמד"

מי שנמצא מדי יום בפאנל של תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, ומדי פעם אף מגיש את התוכנית כמחליף של ינון מגל, הוא יותם זמרי שמרבה לעקוץ את העיתונאים מהערוצים המתחרים. היום הוא החליט להתייחס לסערה סביב תגובתו של כתב חדשות 12 לגאולה אבן
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
גאולה אבן סער פרסמה בימים האחרונים את התייחסותה לסאגת תפילת יום הכיפורים בגן מאיר בתל אביב, שכידוע בג"ץ אישר אותה אך על פי החלטת המארגנים, תתקיים בבית הכנסת ולא בגן הפתוח, מחשש לפרובוקציות.
אבן סער השוותה את האירוע לתפילת המוסלמים השנתית בצ'ארלס קלור בתל אביב, אשר מתקיימת גם היא בהפרדה, וזכתה למבול של תגובות. מי שענה לגאולה אבן ותקף אותה במילים קשות הוא כתב חדשות 12 מוחמד מג'אדלה.
"מה גאולה מפספסת? שהמוסלמים שמתפללים במרחב הציבורי ביפו, לא מנסים לכפות את אורח החיים שלהם על אף אחד. לא מנסים למנוע עבודות בכביש בשישי או תחבורה ציבורית מאחרים ביום המנוחה הקדוש שלהם. אפילו בפופוליזם היא לא כזאת מוצלחת, לא רק בעיתונות". כתב מג'אדלה על דבריה של אבן סער.
לאחר מכן השיבה אבן סער לדבריו של מג'אדלה בעקיצה משלה וכתבה: "מה מוחמד מפספס? את העובדה שאין לי טענה לאף אחד שמתפלל. אלא למי שנהג באיפה ואיפה, כשאפשר למוסלמים להתפלל בהפרדה וליהודים לא. אפילו בלהיות חלק מעדר שוטה ומשוטה מוחמד לא כזה מוצלח. לא רק בעיתונות".

מי שלא פספס הזדמנות להתערב ולעקוץ את הכתב מחדשות 12, הוא כוכב התוכנית הפטריוטים בהגשתו של ינון מגל בערוץ 14 ומופיע שם כמעט מדי ערב, יותם זמרי. זמרי שיתף את תשובתו של מג'אדלה לגאולה אבן סער והוסיף טקסט עוקצני כלפי דבריו של מג'אדלה.
"כן אה מוחמד, מוסלמים בכללי לא מנסים לכפות שלום דבר, מין דת חופש כזאת, פרי ספיריט". כתב זמרי לצד פרסום תגובתו של מג'אדלה לגאולה אבן סער, שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה