תיירות

אחרי ביטולי הטיסות מישראל: אלה חברות התעופה שחוזרות לנתב"ג

אחרי שהאיחוד האירופי האווירי ביטל את המלצתו שלא לטוס מעל שמי ישראל, מספר חברות תעופה זרות, בהן אייר סיישל, בלו בירד, אייר אירופה, אייר פראנס וטראנסאוויה, חוזרות בקרוב לטוס לנתב"ג
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי שהאיחוד האירופי האווירי ביטל את המלצתו שלא לטוס מעל שמי ישראל, מספר חברות תעופה בינלאומיות כבר הודיעו שהן חוזרות לטוס מישראל. האחרונה שבהן היא חברת אייר סיישל, שהודיעה היום (ראשון) באופן סופי כי היא חוזרת מחר (שני, 14.10.2024) לנתב"ג.
למעשה, בהודעה שהוציאה הודיעה חברת התעופה אייר סיישל, כי היא מבצעת מספר התאמות לשעות הטיסות שלה, וכי היא תפעיל 3 טיסות שבועיות מישראל לאי מאהה שבסיישל ובחזרה. 
בנוסף על כך, חברת התעופה בלו בירד כבר הודיעה כי היא מקדימה ב-10 ימים את ביטול הטיסות שלה לישראל, והיא תחזור לטוס לנתב"ג וממנו כבר ב-21.10.2024, כמו גם חברת התעופה הספרדית אייר אירופה.
מי שעוד עשויות לחזור כבר השבוע לטוס לישראל הן ענקיות התעופה - אייר פראנס וטראנסאוויה, שהקדימו את חזרתן לישראל והן אמורות לחזור ולטוס מנתב"ג ואליו כבר החל מה-15.10.2024.
בניגוד לכך, חברת התעופה הפופולרית וויז אייר, הודיעה במפתיע כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לכל הפחות עד ה-23.10.2024, זאת לאחר שדיווחה כי היא מבטלת את הטיסות עד ה-13.10.2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה