בארץ

יו"ר ההסתדרות הלאומית בקריאה: אל תיקחו חלק בשביתה

על רקע השביתה הצפויה ביום שני הקרוב במסגרת המחאה נגד הרפורמה המשפטית, יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, קורא לוועדי העובדים שלא לשבות
מערכת ice |  1
יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, תומר נויברג)
אמש (שלישי), הרמטכ"ל ושר הבטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, ממנהיגי המחאה נגד הרפורמה המשפטית של הממשלה, הבטיח כי ביום שני הקרוב המשק יושבת וזאת על רקע ההערכה שבאותו היום יעלו בכנסת להצבעה בקריאה ראשונה לפחות כמה מהסעיפים הדרמטיים של התוכנית.
בעקבות הצהרה זו יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, הנחה את ועדי העובדים השונים שלא לקחת חלק בשביתה אותה מנסה לקדם יעלון. "אנחנו, כארגון עובדים ועדי עובדים רבים במגזר העסקי ובמשק הישראלי הכללי, רואים בהצעתו של השר לשעבר ניסיון לפגיעה קשה בכלכלה הישראלית וביוקר המחיה של אזרחי ישראל", כתב שמחי בהודעתו.

"בלי כל קשר לעמדות פוליטיות, פגיעה באזרחי ישראל, באמצעות שביתה השמורה לנושאי זכויות עובדים, היא מעשה לא ראוי ויש להשאירו מחוץ לתחום עולם העבודה", סיכם שמחי וקבע – "מחאה – כן, פגיעה במדינה – לא".
רק הבוקר, נשלח מכתב לראש הממשלה, שר המשפטים, שר התרבות והיועצת המשפטית לממשלה בו הצהירו ארגונים רבים בעולם התרבות כי הם מצטרפים למאבק נגד המהפכה החוקתית וקראו לממשלה "עצרו!" את הרפורמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכון מאוד
    ש"ג 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגב, שביתה לא על רקע סכסוך עבודה גם לא חוקית
    סגור