בארץ

הלם בעיר רעננה: אחת הדמויות המרכזיות בעיר נפטרה בטרם עת

קריירה מפוארת של למעלה משלושה עשורים הובילה את אורנה אהרון מתפקידה כמורה אהודה בתיכון אוסטרובסקי, דרך ניהול מוצלח של תיכון רבין בתל מונד, ועד לתפקידה האחרון בתיכון אביב, אך לאחר מאבק במחלה קשה היא הלכה לעולמה
מערכת ice | 
רעננה (ארכיון) (צילום הדס פרוש/ פלאש 90)
מערכת החינוך ברעננה איבדה השבוע את אחת מנשות החינוך המובילות שלה. אורנה (נהרי) אהרון, מנהלת תיכון אביב, הלכה לעולמה לפנות בוקר יום חמישי לאחר מאבק במחלה קשה. אהרון, שניהלה את התיכון בשבע השנים האחרונות, השאירה חותם עמוק על מערכת החינוך העירונית ועל חיי תלמידיה הרבים.
קריירה מפוארת של למעלה משלושה עשורים הובילה את אהרון מתפקידה כמורה אהודה בתיכון אוסטרובסקי, דרך ניהול מוצלח של תיכון רבין בתל מונד, ועד לתפקידה האחרון בתיכון אביב. בכל תחנה בדרכה, הצטיינה אהרון ביכולתה להוביל שינוי משמעותי ולהשפיע לטובה על סביבתה החינוכית.

אתגר משמעותי במיוחד ציפה לאהרון עם כניסתה לתפקיד בתיכון אביב לפני כשבע שנים. היא הגיעה לבית ספר שסבל מחוסר יציבות ניהולית, עם חמישה מנהלים שהתחלפו ב-16 שנותיו. המצב הקשה התבטא בנתוני בגרות נמוכים, אקלים בית ספרי ירוד, ואי-שביעות רצון בקרב ההורים והקהילה.
ראש העירייה חיים ברוידא ספד בכאב: "אורנה ביתם של טוביה ושולה נהרי, מוותיקי המושבה הקטנה, גדלה והתחנכה ברעננה והייתה לאשת חינוך מהשורה הראשונה. עד השנה האחרונה, ניהלה את תיכון אביב והביאה אותו להישגים ושיאים בכל תחום. אהבתי אותך אורנה. נוחי על משכבך בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה