רייטינג

רייטינג שבועי: קשת 12 חוגגת, המירוץ למיליון שובר שיא חדש

המלחמה והמצב הביטחוני בישראל ממשיכים להשפיע על לוח השידורים בערוצי הטלוויזיה המובילים. כל זה לא הפריע לקשת 12, לכבוש פעם נוספת את כל המקומות בטבלה. במקביל, רשת 13 כובשת את רצועת הלייט נייט וערוץ 14 משאיר אבק לכאן 11 | כל הפרטים
מערכת ice | 
יהודה לוי המירוץ למיליון (צילום קשת 12)
שבוע נוסף של מלחמת 'חרבות ברזל' הגיע לסיומו ובמהלכו, הלחימה בחזית הצפונית רשמה עליית מדרגה. זו החלה לאחר מתקפת הפתע בלבנון במסגרתה התפוצצו עשרות ביפרים ומכשירי ווקי-טוקי ששייכים לאנשי חיזבאללה. האירוע, הוביל לפציעתם של אלפי מחבלים ולמותם של עשרות.
כמה ימים לאחר מכן, בעקבות מטח כבד לאזור מטולה, צה"ל ביצע תקיפה נרחבת בשטחי דרום לבנון. המצב הביטחוני, השפיע באופן ניכר על לוח השידורים ובדירוג השבועי מהדורות החדשות זכו לנוכחות משמעותית.
גם השבוע, קשת 12 כבשה את כלל המקומות בטבלה כשהנתונים שתוכניותיה השיגו היו גבוהים בפער מאלו של שלושת המתחרות האחרות. באותה העת, רשת 13 ממשיכה לצבור צופים על חשבון ערוץ 14 וכאן 11.
במרבית ימות השבוע, 'הצינור' בהגשת גיא לרר המשודרת ברשת 13 זכתה במקום הראשון ברצועת הלייט נייט כשהיא מדיחה את 'ערב טוב עם גיא פינס' של קשת 12 אל המקום השני בטבלה. בנוסף, ברצועת שבע בערב תוכניתו של שרון גל המשודרת בערוץ 14, עקפה יום אחר יום את 'שבע עם איילה חסון' של כאן 11 שהייתה לאורך כל השבוע במקום האחרון בטבלה.
מגמה נוספת שנרשמה השבוע היא התחרות הצמודה בין רשת 13 לערוץ 14 ברצועת החדשות. ברוב השבוע, המהדורה של ערוץ 14 עקפה את זו של רשת 13, אך מפעם לפעם השתיים הציגו נתונים צמודים.
את המקום הראשון בטבלה, קטפה מהדורת החדשות של קשת 12, אשר שודרה ביום שלישי זמן קצר לאחר התפוצצות הביפרים בלבנון. התוכנית, גרפה נתון של 19.7% וצפו בה 504 אלף צופים וצופות.
'המירוץ למיליון', אחת מתוכניות הריאליטי מבית קשת 12 הפכה במהרה לאחת התוכניות האהובות ביותר על המסך והשבוע כל הפרקים ששודרו נכנסו לטבלה. הפרק ששודר ביום שלישי, הגיע למקום השני עם 19% ו-498 אלף צופים וצופות.
הפרק של 'המירוץ למיליון' מיום ראשון ניצב במקום השלישי לאחר שזכה לנתון של 18.5% ו-469 אלף צופים וצופות. למקום הרביעי הגיעה מהדורת החדשות של קשת 12, ששודרה ביום רביעי האחרון וזכתה ל-18.4% ו-444 אלף צופים וצופות. הפרק של 'המירוץ למיליון' ששודר באותו היום סוגר את הטבלה עם 16.6% ו-425 אלף צופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה