תקשורת ומדיה

גיא לרר נחשף: מה חושב מגיש תוכנית "הצינור" על נתניהו?

על רקע פרישת בני גנץ מהממשלה, פעולה שגררה תגובות רבות, מיהר גיא לרר לשתף את עוקביו ברשת החברתית X בדעתו בנושא. גיא לרר: "כן, היה כישלון גדול ומחריד שהרבה אנשים צריכים ללכת עליו הביתה. אבל למה זה מוביל בהכרח למסקנה הקיצונית והמטומטמת ביותר?"

מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
גיא לרר, מגיש תוכנית "הצינור" בערוץ 13, פרסם מוקדם יותר היום (שני) ציוץ ברשת החברתית X והתייחס לביקורת החריפה המופנית לגורמים צבאיים בכירים בנוגע לאירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר. ברקע פרישת בני גנץ מהממשלה, החלטה שיצרה סערה תקשורתית וציבורית רבה וגררה תגובות רבות, פרסם לרר ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
"לאן הביאו אותנו הגנרלים, נשמעת יותר ויותר האמירה בניסיון להצדיק מקבלי החלטות אחרים, חסרי מושג וניסיון. כן, היה כישלון גדול ומחריד שהרבה אנשים צריכים ללכת עליו הביתה. אבל למה זה מוביל בהכרח למסקנה הקיצונית והמטומטמת ביותר? דמיינו נהג אוטובוס גרוע ושיכור שגרם לתאונה קטלנית".
 
בהמשך הציוץ, לרר פנה לעוקביו ברשת החברתית והפנה אליהם שאלה בנושא סוגיית ההתפטרות של גנץ, אשר אותה הציג באמצעות מטאפורה מעניינת: "האם הייתם מציעים להחליף את כל נהגי האוטובוס בילדי בית ספר יסודי, כי ראינו לאן נהגי האוטובוס האלה הובילו אותנו? או שהייתם דורשים בתוקף הנהלה חדשה ונהגים מנוסים אחרים טובים יותר? מצב הצבירה הזה, של מאה או אפס ושום דבר אחר באמצע, הוא יגמור אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה