בארץ

נאומו של גנץ הוקרן ברחובות הרצועה - זו תגובת העזתים לפרישתו

פרישתו של בני גנץ מהממשלה הכתה גלים לא רק בישראל, אלא גם בשטח רצועת עזה. נאומו של גנץ אף הוקרן לעזתים ברחובות. כאשר דיבר גנץ על פרישתו וההבנה בקהל הייתה שישראל נכנסת למשבר פוליטי, החלו להישמע קולות שמחה מהקהל
מערכת ice |  2
רפיח (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי ושר הבטחון לשעבר, בני גנץ, הודיע אמש (ראשון) במהלך מסיבת העיתונאים שקיים, על פרישתו מממשלת האחדות, אותה החל בשותפות עם גדעון סער, שמאז התפצל ממפלגתו.
גנץ הודיע על הפרישה אמש, לאחר שכבר התכוון לעשות זאת במוצאי השבת, אך ככל הנראה מה שעיכב את הודעתו היה המבצע ההירואי שביצעו כוחות הבטחון במחנה נוסייראת בעזה, במסגרתו הצליחו לשחרר את ארבעת החטופים נועה ארגמני, שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ואלמוג מאיר.
הודעתו של גנץ מכה גלים במערכת הפוליטית בישראל ובציבור, גם אם ההודעה לא הגיעה בהפתעה גמורה. כעת אולי ינסו שחקנים חדשים בדמותם של ליברמן או סער להיכנס לממשלה, או שיפעלו בכל הכוח בניסיון להפיל את ממשלתו של נתניהו.
 
כך או כך, הידיעה בעזה על "משבר פוליטי" בישראל מהווה מקור לשמחה ברחוב העזתי, כפי שהגיבו למראה נאומו של גנץ אשר התנוסס על מסכים שהוקמו ברצועת עזה, במטרה לשכנע את הרחוב העזתי ברצועה, כי ישראל "לקראת קריסה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני בעד כל מי שאיראן, חמאס וכוח קפלן נגדו. (ל"ת)
    מצפן מוסרי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    הטלפרונטר המהלך יקיר החמאס מוח של חמור מתאים לעזה (ל"ת)
    דן 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור