טלוויזיה

חדש על המסך: כל מה שחם ומעניין בטלוויזיה השבוע

מדי שבוע נביא לכם את התכנים החדשים שעולים לשידור בסטרימינג, בפריים טיים ובכלל בשירותי התוכן שאתם צורכים בטלוויזיה. השבוע: הסדרה החדשה בכיכובו של חנוך דאום המבוססת על ספרו "החיים הם תקופה קשה"
אפרת קרסנר | 
חדש על המסך (צילום shutterstock)

מזפזפים בין הערוצים ומחפשים המלצת צפייה? מדי שבוע נביא לכם כאן המלצות לכל הסדרות, התוכניות, הסרטים והמשדרים המעניינים שעולים לצפייה במסך הקטן. אלו ההמלצות לשבוע הקרוב.

"המירוץ למיליון": גמר התוכנית (2 פרקים)
הזוגות מגיעים לישורת האחרונה בתכניות האחרונות שצולמו בניו זילנד, ובהן מובטח משימות לא פשוטות בכלל שיאתגרו את אלו שהצליחו להגיע עד השלבים האחרונים. ואנחנו נגלה אז מי הזוג שיזכה במיליון שקלים.

מתי?  24-25.9 בשעה 21:30
איפה? קשת 12

"החיים הם תקופה קשה"
ספרו רב-המכר של הקומיקאי והפובליציסט חנוך דאום "החיים הם תקופה קשה", הופך לדרמה קומית חדשה שתשודר בקשת 12 החל מיום שני הקרוב. הספר, כמו גם הסדרה החדשה, מציגים סיפורים מחייו האישיים של דאום והדיסוננסים בחייו כמתנחל שלא שומר שבת אבל הולך לבית כנסת ועדיין אינו חובש כיפה. כלומר, המורכבות של להיות בין דתי לחילוני, בין ימני לשמאלני, ובין מתנחל לאיש תקשורת ליברל וסטנדאפיסט נושך.
מתי? 23.9 בשעה 21:30
איפה? קשת 12
"אבודים": עונה חדשה
צופית גרנט חוזרת לרגש את הצופים בסיפורים על אנשים המחפשים את קרוביהם. צופית וצוותה יוצאים למסע אחר הקרובים האבודים ומלווים את המשפחות עד לרגע הגילוי והמפגש.
מתי? 22.9 בשעה 21:15
איפה? רשת 13
יום הולדת לפדרו אלמודובר
הבמאי הספרדי חוגג 75 ואנחנו חוגגים יחד איתו בערוץ הסרטים וב-VOD. עם סרטים כמו "חינוך רע", אהבה בשר ודם, קיקה ועוד.
מתי? 25.9

איפה? סלקום TV ב-VOD

מחפשים עוד המלצות לשבועות הבאים? מדי שבוע נעדכן אתכם כאן בתאריכים ובתכנים הכי מעניינים והכי שווים שצפויים לעלות, בשביל שאתם לא תפספסו. צפייה מהנה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה