טלוויזיה

חנוך דאום עוקץ את אשתו: "עלמה זק יותר יפה ממך"

הקומיקאי ואיש התקשורת חושף את התחושות לקראת עליית הסדרה החדשה בכיכובו: "אין חיים טובים, יש רק כדורים טובים"
מערכת ice |  1
עלמה זק, חנוך דאום (צילום פלאש 90/ משה שי, אורן בן חקון)
ספרו רב-המכר של הקומיקאי והפובליציסט חנוך דאום "החיים הם תקופה קשה", הופך לדרמה קומית חדשה שתשודר בקשת 12 החל מיום שני הקרוב. הספר, כמו גם הסדרה החדשה, מציגים סיפורים מחייו האישיים של דאום והדיסוננסים בחייו כמתנחל שלא שומר שבת אבל הולך לבית כנסת ועדיין אינו חובש כיפה. כלומר, המורכבות של להיות בין דתי לחילוני, בין ימני לשמאלני, ובין מתנחל לאיש תקשורת ליברל וסטנדאפיסט נושך.
לקראת עליית הסדרה בשבוע הבא, משתף חנוך דאום בהכנות בסרטון שעלה לחשבון האינסטגרם של קשת 12, שבו נאמר לדאום כי לרוב הספר יותר טוב מהסדרה: "למה אתה עכשיו בא עושה לי טריגר לחרדה? החיים הם תקופה קשה אבל אין חיים טובים יש רק כדורים טובים, זה הכל עניין של מינונים. שחה בתוך בריכה של ציפרלקס".
בהמשך חשף מה אשתו אפרת דאום חשבה על הפקת הסדרה החדשה: "זה לא יתואר כמה עבודה זה סדרה. לא אמרו לי! איפה יש AI? אפרת הסתכלה הרבה על הסט אמרה 'אבל הבית שלנו יותר יפה, אמרתי לה סבבה 'אבל עלמה יותר יפה ממך', סתם לא אמרתי לה את זה". 
 

מלבד דאום, שישחק את עצמו בתפקיד הראשי, בסדרה יככבו גם עלמה זק - בתפקיד אשתו של דאום, אפרת , שי אביבי – בתפקיד הרב הראשי של הישוב, ונטע רוט (אחייניתו של יאיר לפיד) בתפקיד בתו של דאום. בנוסף, בסדרה יפציעו בהופעות אורח גם אמיר דדון, אושרית סרוסי ועומר עציון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש דוחה
    שקול 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכנה אפרת, בתו של הצדיק, הרב יהודה חזני זצ״ל. הוא ממש מתהפך בקברו. לאו דוקא בגלל הענין הדתי.
    סגור