תקשורת ומדיה

מבצע הביפרים הדהים את חיזבאללה והעולם: הנושא החם של השבוע

מבצע 'ביפר' הותיר את חיזבאללה בהלם: התפוצצות מכשירי ביפרים אשר התרחשה בלבנון, גרמה לפציעתם של אלפים ולמותם של עשרות מחבלים. המתקפה, גם סחפה את הרשת ואת אמצעי התקשורת וזכתה להתייחסות רבות | כל הפרטים
מערכת ice | 
ביפרים (צילום shutterstock)
שבוע נוסף של מלחמת 'חרבות ברזל' הגיע לסופו, בעוד ימים ספורים מדינת ישראל תציין שנה לפרוץ המלחמה שהתחילה במתקפה הקטלנית שאירעה ב-7 באוקטובר. בדומה לשבועות אחרים מאז התחילה המערכה, גם הפעם הנושא החם של השבוע קשור איך לא לאירועי המלחמה והמצב הביטחוני במזרח התיכון.
יומיים חלפו מאז מתקפת הביפרים בלבנון שהדהימה את חיזבאללה ואת העולם כולו. המתקפה, הורגשה בכמה מוקדים במדינה ובמהלכה אלפי מכשירי קשר של מחבלי חיזבאללה התפוצצו בו זמנית. התפוצצות המכשירים הובילה להרס במספר מוקדים בלבנון וגרמה לפציעתם של אלפי מחבלים ולמותם של עשרות.
 
עד כה ישראל, לא לקחה אחריות על המתקפה, אך זה לא מנע מחיזבאללה וממנהיג הארגון חסן נסראללה, לטעון שישראל עומדת מאחורי האירוע ושהנקמה על כך תהיה קשה ומרה.
לאורך ההיסטוריה, לא התרחשה מתקפה דומה לזו שאירעה ביום שני האחרון בלבנון ועל כן זו הכתה גלים בישראל ובעולם וזכתה להתייחסות רבה באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות.
על פי נתוני חברת MIG AI המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, הנושא, גרף למעלה מ-509,137 לייקים ומעל ל-58,901  תגובות ברשתות החברתיות השונות. בסך הכל, 'מבצע ביפר' זכה ל-12,800 אזכורים ברשתות החברתיות ול-1,248 התייחסויות ואייטמים באתרי החדשות השונים.
המבצע, זכה לנוכחות משמעותית גם בקרב אמצעי התקשורת המסורתיים. בגזרת העיתונות הכתובה תועדו 113 התייחסויות לנושא. בנוסף בתחנות הרדיו ובערוצי טלוויזיה נרשמו 3,638 אזכורים יחדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה