בעולם

לאחר הפיצוצים הרבים וההשפלה בביירות: נסראללה בהצהרה דרמטית

מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה נשא הצהרה בה התייחס לאירועי פיצוץ מכשירי הקשר, ואמר כי "האויב חצה את כל הקווים האדומים". בזמן נאומו: מטוסי קרב ישראלים מעל ביירות ואזעקות בנהריה
דורון בלוך | 
חסן נסראללה (צילום shutterstock)
מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה נשא היום (חמישי) הצהרה מצולמת בה התייחס לאירועים בלבנון בהם התפוצצו מכשירי הקשר של פעילי החיזבאללה, בה בתחילה ספד לפעיליו והביע תנחומים למשפחותיהם, ולאחר מכן עבר למסר תוקפני.
בדבריו, אמר בין היתר נסראללה כי ישראל ידעה על כך שישנם מעל ל4000 נושאי מכשירי הביפר, ולפיכך ישראל התכוונה להרוג 4000 איש. עוד הוסיף לתאר כי בחיזבאללה הקימו ועדות חקירה פנימיות, חמדו את התרחישים, וכי הם קרובים למסקנה סופית
עוד הוסיף לומר כי "אין ספק שספגנו מכה בטחונית והומניטרית גדולה" , והדגיש כי האירוע הינו חסר תקדים בהיסטוריה של לבנון, ואף אולי בעולם כולו. עוד טען כי חלק מהפצצות פגעו בבתי מרקחת, בתי חולים, חנויות ובתים בהם נמצאו ילדים ונשים.
כמו כן שלח נסראללה מסר תקיף ואמר כי 'האויב' חצה את כל הגבולות האדומים, והדגיש "מה שהאויב עשה זו הכרזת מלחמה". וטען כי אומנם הארגון ספג מכה קשה, אך יקום ממנה חזק יותר. עוד אמר כי חזית לבנון לא תעצור עד להפסקת הלחימה בעזה וביו''ש.
כמו כן, בזמן נאומו, מטוסי קרב ישראלים חגים במי לבנון, וכן נשמעו אזעקות בנהריה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה