בארץ

גלנט: "נסראללה עלול לגרור את לבנון לשלם מחירים כבדים ביותר"

בשיחה עם לוחמים במהלך תרגיל של עוצבת שועלי מרום שדימה לחימה במתאר צפוני, אמר שר הביטחון: "אנחנו מכים באויב בדרכים שלנו". לדבריו, "הם לא מתארים לעצמם מה יכול לקרות, אני מניח שאם הם ייקחו תמונה של עזה הם יבינו, אבל לא תמיד ההיגיון מדבר"
מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר הביטחון יואב גלנט נכח הבוקר (רביעי) בתרגיל של עוצבת שועלי מרום שדימה לחימה במתאר צפוני. במהלך שיחה עם לוחמים, אמר כי: "אנחנו מכים באויב בדרכים שלנו. זה נכון לחיסולים בחאן יונס, לתקיפה בתימן ולחיסול בביירות, וזה לא נגמר. כפי שהדברים מסתמנים, נסראללה עלול לגרור את לבנון לשלם מחירים כבדים ביותר".
לדברי גלנט, "הם לא מתארים לעצמם מה יכול לקרות, אני מניח שאם הם ייקחו תמונה של עזה הם יבינו, אבל לא תמיד ההיגיון מדבר". שר הביטחון הוסיף: "אי אפשר להרוג בישראל אזרחים ולא לשלם על זה מחיר. זה לא עובד ולא מקובל עלינו".
בתוך כך, נציגי צה"ל הודיעו אתמול רשמית, למשפחתה של בלהה ינון זכרה לברכה, כי היא אינה בין החיים.  בלהה ינון היא האחרונה שהוגדרה כנעדרת מאז ה-7 באוקטובר. מאז פרוץ המלחמה, צה"ל, אגף כוח האדם בפרט ומפקדת החטופים באמ"ן, מנהלים מאמץ חקירה נרחב במסגרתו פעלו צוותים שונים, במגוון תחומים, על מנת לברר מה עלה בגורלה של בלהה ינון ז"ל.
במסגרת פעילות זו, אותרו לאחרונה ממצאים במרחב ביתה, אשר לאחר הליך בחינה ופענוח מורכבים, ניתן לאשר את זיהויה. ועדת מומחים של משרד הבריאות, בהשתתפות נציגי צוות החקירה של צה"ל, נציגי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל ובשיתוף עם הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליטא, קבעה על בסיס מצרף של ממצאים, כי בלהה ינון ז״ל נרצחה ב-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקום סיפורים להתחיל ליזום מעשים.הקם להורגך השכם להורגו (ל"ת)
    רוני 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור