בארץ

גלנט מגיב לחיסולו של מוחמד דף: "בן לאדן של עזה"

שר הבטחון יואב גלנט הגיב לאישור דו''צ כי בכיר החמאס מוחמד דף אכן חוסל בפעולת צה''ל לפני כשבועיים ברצועת עזה "‏מערכת הביטחון תרדוף את מחבלי החמאס ולא תשקוט עד להשלמת המשימה"
דורון בלוך | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, עטיה מוחמד)
לאחר שדובר צה''ל אישר היום (חמישי) כי בכיר החמאס מוחמד דף אכן חוסל בתקיפה שביצע צה''ל לפני כשבועיים ברצועת עזה, כפי שהבאנו כאן בהרחבה, הגיב על כך בצורה רשמית גם שר הבטחון יואב גלנט.
בדבריו, אמר השר גלנט "חיסולו של רב המרצחים מוחמד דף - ״בן לאדן של עזה״ בתאריך 13.07.24 , הוא צעד גדול בדרך למיגור החמאס כארגון צבאי ושלטוני, ולהשגת מטרות המלחמה שהצבנו. הפעולה האיכותית והמדויקת בה חוסל התאפשרה שיתוף הפעולה המיטבי בין צה״ל לשב״כ והעומדים בראשם. תוצאות הפעולה מבהירות שהחמאס הוא ארגון בפירוק, וכי על המחבלים לבחור בין כניעה למוות". עוד הוסיף השר גלנט להבהיר כי "‏מערכת הביטחון תרדוף את מחבלי החמאס - ממתכנני הטבח ועד למבצעיו, ולא תשקוט עד להשלמת המשימה".
השר גלנט, שכמו כל בכירי הבטחון בישראל, לא פרסם התייחסות לחיסול מנהיג החמאס איסמעיל הנייה בטהרן, ביקר  אמש בסוללת 'חץ' של מערך ההגנה האווירית, שם אמר "פעולתם של הלוחמים והלוחמות נותנת לנו את הביטחון והיכולת לעשות מה שצריך נגד אויבנו" והציין כי "מערכת ההגנה האווירית בכל שכבותיה ערוכה לכל תרחיש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה