בארץ

גלנט מגיב לתקיפה בתימן: "יש משמעויות ברורות"

שר הבטחון יואב גלנט הגיב לתקיפה הישראלית בנמל חודידה "רואים בכל רחבי המזרח התיכון ולעניין הזה יש משמעויות ברורות" והזהיר את שאר גזרות האויב  "אם יעזו לתקוף אותנו התוצאה תהיה זהה״
דורון בלוך | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר הבטחון יואב גלנט הגיב היום (שבת) לתקיפה הישראלית בנמל חודידה בתימן כתגובה לכטב''ם ששוגר על ידי החות'ים לתל אביב ביום שישי ״את האש שבוערת עכשיו בחודיידה רואים בכל רחבי המזרח התיכון ולעניין הזה יש משמעויות ברורות. החות׳ים תקפו אותנו למעלה מ- 200 פעם - בפעם הראשונה שבה הם פגעו באזרח ישראלי הכנו אותם ואנחנו נעשה את זה בכל מקום שבו הדבר הזה ידרש״. 
 עוד הוסיף השר גלנט לשלוח מסר תקיף ״לדם של אזרחים ישראלים יש מחיר, הוא לא הפקר, את זה יודעים היום בלבנון, בעזה, בתימן וגם במקומות אחרים" ואף הזהיר את שאר הגזרות מפעולות עתידיות "אם יעזו לתקוף אותנו התוצאה תהיה זהה״.
 שר החוץ ישראל כ''ץ אמר על התקיפה: "מדינת ישראל ומטוסי חיל האוויר הנחיתו היום מכה קשה על שלוחת הטרור של איראן בתימן. איראן תומכת, מאמנת ומממנת את ארגון הטרור החות'י כחלק מהמערך האזורי של ארגוני הטרור שהיא מפעילה באזור כדי לתקוף את מדינת ישראל. לא נבליג ולא נשתוק ונפגע בכל מי שיהווה איום על אזרחינו". בדבריו פנה השר כ''ץ גם לשאר מדינות העולם "זה הזמן של הקהילה הבינלאומית להגביר את הסנקציות באופן מקסימלי על איראן - שבהכוונתה החות'ים פוגעים פגיעה אנושה בחופש השיט ובנתיבי הסחר. איראן היא ראש הנחש - חייבים לעצור אותה עכשיו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה