תקשורת ומדיה

נחשפה שיטת החיסול של איסמעיל הנייה בטהרן? כל הפרטים

דיווח חדש ומפורט של כלי התקשורת "THE JEWISH CHRONICLE", מציג לכאורה את שיטת החיסול איסמעיל הנייה לפרטי פרטים. זאת כאשר בישראל עדיין לא התייחסו לאירוע באופן רשמי
מערכת ice |  2
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
חיסולו של מנהיג הזרוע המדינית של ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה, על אדמת בירתה של איראן, הפתיע רבים ברחבי העולם. מאז החיסול עדיין לא נלקחה האחריות על ידי מדינה או גוף כלשהו, אך באיראן וגם בכלי תקשורת ברחבי העולם, מייחסים את החיסול כמובן לישראל.
כלי התקשורת "THE JEWISH CHRONICLE" פרסם תחקיר וטוען כי שיטת החיסול של הנייה נחשפה, ומפרט לפרטי פרטים את דרכי הביצוע. על פי התחקיר, שני חיילי יחידת אנסאר אל מאהאדי של משמרות המהפכה האיראניים שתפקידם היה לשמור על המבנה, גויסו על ידי המוסד והם אלו ששמו את הפצצה במיטתו של מנהיג חמאס.
עוד נאמר בדיווח כי שני האיראניים שהטמינו את הפצצה נראו במצלמות האבטחה כשהם נכנסים לחדרו של הנייה, ועוזבים מספר דקות לאחר מכן את הבניין, נכנסים למכונית שחורה ועוזבים את המקום. זאת תוך שהשומר פותח להם את שער הכניסה מאחר והוא מזהה אותם ואפילו לא שואל שאלות.
שני הסוכנים האיראניים, קיבלו על פי הדיווח סכום של שש ספרות כדי לבצע את הפעולה, ותוך שעה מרגע הטמנת הפצצה עזבו את שטח איראן כאשר הוברחו על ידי המוסד. יצויין שוב כי אין שום התייחסות מגורם רשמי בישראל לחיסולו של איסמעיל הנייה או לדיווח.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה ניחוש שלהם. לא בטוח
    א.א.חיפה 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוח להם להאמין שהאיראנים שיתפו פעולה איתנו ידעו שקנו אותם בשש מיליון . לא נראה להם שנהרג על ידי כטב"ם
    סגור
  • 1.
    איסמעיל הניה
    קרדאי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבטריה של הטלפון שלו התפוצצה התנור חימום נפל בלי כוונה על המיטה ושרף את החדר כתוצאה מהמוצר פיצוץ משפחות שלו והוא הפך להיות פחם זהו
    סגור