מדדים ומחקרים

התקיפה האיראנית והבהלה שהיא יצרה: זה הנושא החם של השבוע

התקיפה האיראנית המסתמנת שתגיע כתגובה לחיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה בטהרן סחפה את הרשת ואת אמצעי התקשורת עם התייחסויות חיוביות ושליליות כאחד | כל הפרטים
מערכת ice |  1
עלי ח'אמנאי (צילום shutterstock, ויקיפדיה/ khamenei.ir)
בדומה לשבועות נוספים מאז פרוץ המלחמה, גם הפעם הנושא החם של השבוע הושפע ממלחמת חרבות ברזל, שהשבוע חלפו עשרה חודשים מאז שההחלה. הנושא הוא התקיפה האיראנית. 
במהלך כמה הימים האחרונים, חוסלו בכירים בארגוני הטרור (חמאס, חיזבאללה והג'יהאד האיסלאמי), כאשר הבולט מבניהם הוא ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה שחוסל ביום רביעי בשבוע שעבר, בלב טהרן. למרות שישראל לא לקחה אחריות על החיסול, זמן קצר לאחריו איראן החלה לשגר לישראל שורה של איומים וטענה שהתגובה לחיסול של הנייה שהתרחש בשטחה, תהיה מרה וכואבת. 
מאז, לצד היערכות מוגברת של צה"ל לקראת התגובה והגעת כוחות צבא זרים לאזורינו, התעוררה פניקה גדולה בקרב הציבור בישראל שהחל להיערך גם הוא לקראת המתקפה האיראנית. 
על פי נתוני חברת MIG AI המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, הנושא, גרף למעלה מ-3,799,160 לייקים ברשתות החברתיות ומעל ל-806,680 תגובות ברחבי הרשתות. בסך הכל, התקיפה האיראנית זכתה ל-21,358 אלף אזכורים ברשתות החברתיות ול-2,635 התייחסויות ואייטמים באתרי החדשות השונים.
התקיפה המתקרבת זכתה גם לנוכחות רבה באמצעי התקשורת המסורתיים. בקרב העיתונות הכתובה תועדו 439 התייחסויות לנושא וברדיו ובטלוויזיה נרשמו 9,045 אזכורים יחדיו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    .
    אנג'לינה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי המחקר שאני עשיתי הדת הורגת
    סגור